nu er det nok!!! nu er det nok!!!
denne tråd er til dig der :
ikke har hegn rundt om haven selv om du ved din hund, der er usikker på andre hunde, ikke bliver i haven.
går med psyko shæferen i ølstykke, jeg kender ikke nogen der vil lade deres hunde hilse på en hund der kommer i flexi line 8 meter længere fremme, meget gøende og med rejste børster !! og næste gang så respekter når folk siger vi vil IKKE hilse.
der syntes det er sjovt at tage fat i halsbåndet på din muskel hund og sige pus den, pus den, hver gang der går nogen med små hunde fobi. Tænk på at det er idioter som dig, der har fået skabt forbuds listen.
har en hund som du ved ikke kan lide han hunde, prøv at tjekke for tabben under maven eller spørg ejeren af den anden hund hvilket køn den er inden du lader din hund hilse og puste sig op fordi: det må du undskylde, troede det var en tøs, hjælper mig ikke meget hvis min lille dreng en dag bliver bange for andre hunde.
absolut skal gå med din ustyrlige hund løs, selv om den hopper op af folk eller er meget voldsomme over for andre hunde, igen : det er jeg ked af gør ikke den store forskel når det sker igen og igen.
og til jer hvis hunde løber ud på vejen og bider en stakkels hvalp og i render rundt som stumme pinochio dukker og prøver at fange dem, så brug stemme eller lad vær med at have døren til bilen åben når du bære vare ind.
ja jeg sparkede dine hunde, men når du ingen kontrol har over dem, og de bringer min hund i fare vil jeg til en hver tid forsvare den med slag og spark!
håber snart folk vågner op og sætter sig ind i hvad de har med at gøre, åben øjnene, tænk jer om og så vis da for helvedet lidt respekt!!
det er ikke hundene der er noget galt med, men ALTID idioten i den anden ende af snoren.
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.036
Er så inderligt enig og kunne selv tilføje en hel del andre eksempler på tankelæse hunde ejere.
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.530
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.448
Synes det er uansvarligt at nogle folk lader deres hunde løbe på fortovet ud til store veje, og at de så ikke gør noget for at sætte hegn op til deres have eller lignende.
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.327
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.202
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.588
Selvfølgelig kan der være flere, men den vi mødte gik også i flexline hvor ejeren ikke havde styr på den
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 239
har snakket med flere hunde ejere der går den anden vej når de ser ham komme
til alle jer andre glad for jeg ikke er alene med mine frustrationer
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.588
nu er det nok!!!