{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Kan hunde være kærester? ;) {{forumTopicSubject}}

Jeg tror altså lidt på at mine hunde er lidt kærester indimellem.
Jeg ved godt det ikke er helt sådan det fungerer, men man bliver da lidt varm om hjertet når de nu kommer så godt ud af det med hinanden og nusser og ligger tæt.
Men de er nu nok bare storebror og lillesøster smiley Og det er altså Chihuhuaen der er storebror hvis nogen skulle være i tvivl smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan hunde være kærester? ;)
  • #1   8. okt 2012 Ja selvfølgelig kan de det. Peanut har også en kæreste en DS der hedder Chillie, de træner sammen 2 gange om ugen og normalt accepterer Peanut ikke andre får godbidder af mig men Chillie må godt så går han til Chillies ejer og får en smiley De 2 er altid sammen og man kan se de er glade for hinanden, så de er kærester.:-)
    Øh jeg har ingen fakta eller dokumentation.

• #2   9. okt 2012 så er Zoe vist lesbisk hvis hun er noget... mmm ... vel også fair nok, jeg dømmer ikke *G*

Men aaah, men søde er de da ! smiley

• #3   9. okt 2012 Hvis de kan, så ser de ihvertfald pænt stort på utroskab smiley smiley

• #4   9. okt 2012 jaaa de kan såå min PK og SBT er ihvert fald

• #5   9. okt 2012 LOL "min hund er faktisk ikke eget kønsaggressiv, han er bare hetro - NÅ"... DET må være den fede forklaring ! ;D

• #6   9. okt 2012 dejligt billede Ts.!!!

• #8   9. okt 2012 Nej, kærestehalløj gider min hund ikke. Men rå sex - ja tak, hvis hun fik lov, når hun er i løb. Så hun er kun til one-night-stands smiley

• #9   9. okt 2012 du må hjælpe dem på vej M - Lyserødt til hannen og blåt til tæven - så er der styr på sagerne !!!

• #10   9. okt 2012 Tror ikke de kan være kærester, i den forstand som mennesker normalt er, men er sikker på, at de kan have en særlig tilknytning til nogle få bestemte hunde i omgangskredsen¨

min ene, diablo, har fx et helt særligt forhold til min svogermors mops, som bamse (min anden) slet ikke har. smiley

• #11   9. okt 2012 Ja da smiley Blader har masser af kærester, hehehehehe..... Han er ikke gammel nok endnu, til det der med ´faste forhold´... smiley
    Men han bliver noget vild, når vi er sammen med buller-piger! Tror han finder grynten, strit øre og deller MEGET charmerende...! Hmmmm... Gælder vist også et par drenge-buller vi har mødt på vores vej.... smiley

• #12   9. okt 2012 Jeg ved ikke med andre hunde, men min Emma har en kæreste smiley

Hun gider kun de færreste hunde, men ham her elsker hun overalt og det har hun gjort siden hun mødte han for første gang for 2 år siden.. Han er en chokoladebrun lab og så er han 4 år yngre end hende smiley

Storcharmøren hedder Lukas og vi kan ikke gå forbi deres hus uden hun piver . " Jeg vil ha min Lukas NU" Og nævner jeg hans navn bliver konen helt befippet og leder rundt efter ham og når han så endelig kommer, så kan hun ligefrem løbe hen til ham (ja hun løber ikke så tit) Så nusser de lidt, deler lidt guf og sætter sig så ved siden af hinanden og kigger rundt. De hygger sig meget i hinandens selskab og er sikker på de er dybt forelsket....ved så ikke om han har andre damer ude i byen smiley

• #13   9. okt 2012 Hvorfor skulle de ikke kunne det??

Nogle vilde dyr finder da en parten som de har igennem livet, så mon ikke også hunde skulle kunne det??

Mine to ved jeg ikke om er kærester, men de er i hverfald hinendes sjæl venner, de er utrolig knyttet til hiandene, det har de været fra dag 1 af. De savner hianden når den ene er væk, det er meget tydligt.

• #14   9. okt 2012 ja sgu! under hectors profil kan i se hvad der sker naar der kommer en 3. spiller ind i billedet og dermed spreder lidt jalousi i forholdet mellem balder og hans dame, toesen;-)

• #15   9. okt 2012 Lilly har en masse kærester. Hun er bare ikke enig i at de er kærester - hun hader alle de hanhunde der elsker hende. Den værste af dem er min venindes Golden Retriever. Han er kommet i "slåskamp" med en slædehund fordi Lilly var bange for den. De to hanner havde ingen problemer haft med hinanden men slædehunden ville ikke lade Lilly være og pludselig fløj Goldenen på slædehunden. Der skete dog ikke noget, det var bare hanhunde-grrrrr.
    Han beskytter hende også når jeg passer min mors hanmops, så vimser han om Lilly indtil hun bliver gal på ham. Hun er jo som sagt ikke enig i at de er kærester smiley

• #16   9. okt 2012 He he tinna...bare han ved det, så er alt som det skal være...også dejligt med nogle bejlere smiley

Emma elsker bare Lukas..han slipper afsted med alt...snusen bagi, en pote på ryggen, og han må også spise hendes godbidder. Det eneste han ikke må er, at tisse på hendes tis...så tisser hun straks oveni og brummer, hvis han vil snuse til det. Hun vil have det sidste ord og det syntes han er okay smiley

• #17   9. okt 2012 Hvis de kan være kærester, så var Molly en ret billig tæve. Hun kærestede med alle hanhunde i byen.

• #18   9. okt 2012 Adopt: Du havde også en tøjte, kan jeg forstå smiley

Susie: Emma lyder faktisk ret fornuftig - og kæresten lige så smiley

• #19   9. okt 2012 Og min dreng er glad for tøjterne ;D Hvorfor nøjes med en, når man kan have en ´kæreste´ på hver gadehjøren i byen.... Griner....

• #21   9. okt 2012 Molly humpede engang en af vores gasser. Eller gjorde et stærkt forsøg på det. Den gasse var altså ret hidsig, og han hvæsede fordi han troede at hun ville tage hans gæs. ;o)

• #22   9. okt 2012 Ha ha bente...er Luna løs på tråden ? smiley
    Emma sværger bestemt til det faste parforhold, men tror måske Lukas er utro...måske derfor han nogle gange får skæld ud. Han lugter af andre tæver smiley

• #23   9. okt 2012 Susie: Lad mig sige det sådan, hun er ikke kræsen, men dragen her vogter hendes dyd... Når hun er i løb, og vi går tur, kan hun HYLE efter et handyr, vi passerer... Synes måske nok, man skulle have bare en lille smule stolthed smiley

• #24   9. okt 2012 Ha´Ha´Ha´... Bente smiley Har ondt i maven af grine...

• #25   9. okt 2012 Ha ha ha..kan lige se det for mig..det plejer ellers være hanhundene der døjer med at styre deres lyster, men Luna er ski ligeglad.."kom til mamma" smiley

Emma var en heks når hun var i løb...der fik hun sgu ingen kærester...de flygtede. Sikkert derfor hun er så glad for endelig at ha fået en kæreste..han tager hende som hun er med savl, grynten og deller...det gør ham ikke noget smiley

• #26   9. okt 2012 Jeps, Luna er bare klar smiley Godt, der ikke findes hunde-swinger-klubber, så var hun vel fast inventar dér smiley

• #27   9. okt 2012 Ja vent lige med at slippe hende løs i en swingerklub indtil hun er steriliseret smiley

• #28   9. okt 2012 Godt spørgsmål... så jeg søgte lidt på emnet...og fandt dette link om at hunden nedstammer fra ulven
    (link fjernet)

"En flok etableres ved, at to ulve - en han og en hund - finder sammen under en vandring. De slår sig sammen og finder et territorium med gode muligheder for at finde føde. De parrer sig i løbet af vinteren og får hvalpe i starten af foråret. "

Det er da et billed på at kærlighed ...sammenhold og initiativ...;)

Jeg passer en kastereret han hund, og han har altså også favorit hunde, som han gerne vil snuse og være sammen med længere tid af gangen end andre...

I avlen bestemmer vi hvem der skal parres (forelskes..? kneppes ?)... Et sjovt billed på at vi laver arrangeret tvangs ægteskaber blandt vores hunde..
    Har selv haft hvalpe og ved hvor meget der er at gå op i ...for at finde den rigtige han hund til sin tæve...
    Så der er ikke mange hunde med stamtavler, hvis forældre har måtte finde sig egen store kærlighed ....;)Snøft...;)

profilbillede
  • #29   9. okt 2012 Du kan tro, jeg venter, Susie smiley

Kommentér på:
Kan hunde være kærester? ;)

Annonce