{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Gadehunde - NEJ TAK! {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg set flere gange der dukker folk der samler ind til gadehunde.......

FAIR NOK!

Men det er ikke fair at at man ikke lægger kortene på bordet og fortæller ALT up front.
F.eks. er der en der samler ind der vil sy om......
Så kommer det frem det er til gadehunde......
Og så lidt senere kommer det frem det skal sælges så går pengene til gadehundene.........
Og lur mig så om det ikke bare er generelt sat op, ikke noget om hvad pengene er øremærket til, eller hvad tingene skal gå til.........

Og så er det fanme dybt respektløst at gå ind i tråde hvor folk giver noget væk for at hjælpe andre brugere og for at glæde dem.
Og så sidder der en og tigger tingene til gadehunde......
Ville TS give tingene til gadehunde var tråden nok ikke oprettet, men taget kontakt til en af dem der før har startet en tråd om det.

Ja jeg er kommet dertil STØT KUN GADEHUNDE HVIS DET ER TIL EN AFLIVNINGS SPRØJTE.........

Alt det andet finder jeg totalt smagsløst.

Opret en FB gruppe og brug den som omdrejningspunkt ikke andre folks tråde som er til for det TS vælger de skal være til.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gadehunde - NEJ TAK!
  • #1   5. okt 2012 Ryan, fatter ikke hvorfor du har SÅ meget imod det! Fair nok at DU synes de skal have en sprøjte, min mor har fået tre stks hjem som ALLE tre lever et fantastisk liv lige nu !!!

  • #2   5. okt 2012 Iøvrigt er det her hundegalleri, hvorfor er ting Vdr. Gadehunde kun tilladt på facebook?

  • #3   5. okt 2012 Læs og forstå, jeg er imod de går i andres tråde og mere eller mindre ødelægger dem af med deres tiggeri, og det fremavler den holdning........

  • #4   5. okt 2012 Wow... Hvis tingene skal gives gratis væk, kan det da være ligemeget til hvem. Så ligeså godt et sted hvor de hjælper.

    Hende der vil sy, er da vist også til hjemløses hunde og ikke til gadehunde. Så vil du nu kræve alle hjemløses hunde aflivet? Det var sgu da noget sært noget... De er sgu da ligeså glade for deres hunde som du er for dine...


  • #5   5. okt 2012 Og du er jo selv i Trines gratistråd der dukker en op og trine frabeder sig det og alligevel kommer der bare en mere og tigger - det er det jeg har noget imod

  • #6   5. okt 2012 Måske ville det være bedre at skrive mere detaljeret hvordan tingene hænger sammen når man gerne vil samle ind til forskellige formål - uanset hvad formålet så er.



  • #7   5. okt 2012 Ja, jeg kom med et forslag. Som den første. Jeg regnede ikke med at det ville blive gentaget. Fordi man ligeså godt kan give tingene hvor det hjælper mest. Jeg har ikke gentaget det. Ej heller efter hun har skrevet det.

    Og at sidde at sige man ønsker andres hunde døde... Wow... Desuden er det ulovligt at aflive raske dyr i mange af de lande med gadehunde. Det ville du vide, hvis du satte dig lidt ind i emnet. Derfor er eneste mulighed i de lande neutralisering og bortadoption. Så der ville du ryge i spjældet, hvis du kom med din sprøjte. Så helt ærligt... Så synes jeg du skulle prøve det ;o)


  • #8   5. okt 2012 ret enig Ryan

  • #9   5. okt 2012 Jeg ved også godt det er sat på en spids, men hvorfor kan folk ikke bare oprette en tråd og fortælle åbent hvad det handler om, så kan man jo springe den over.

    Der er flere gratis tråde der dukker de også op, og der er det så forbandet vigtigt at fortælle JEG HJÆLPER GADEHUNDE..........
    Hvis der er noget brugbart så sig dog bare "det henter jeg" og det er det.......
    Men de tråde skal drejes ind på det emne........

    Som om vi ikke har nok i hvalpefabrikker, skodavlere, hjælpe græske hunde osv..........

    Det bliver ærlig talt kvalmende til sidst, dermed ikke sagt jeg ikke vil hjælpe nogen, men det skal være på mine præmisser, ser ingen grund til det trækkes ned over hovedet på folk ved at putte det i tråde hvor det ikke hører til........


  • #10   5. okt 2012 TrustNoOne rigtigt men selv om TS har givet det udtryk kommer der alligevel en der ikke læser tråden andet end gratis og ser billeder og hopper ned og skriver........

  • #11   5. okt 2012 det er så mig du snakker om kan jeg fornemme ??
    har du spørgsmål så vil jeg meget gerne svare på dem ??


  • #12   5. okt 2012 Ryan, sjovt nok er den person der har spammet tråden mest om gadehunde... Tadaaa: RYAN! ;o)

  • #13   5. okt 2012 Du har jo virkelig bare skrevet det ene indlæg efter det andet derinde om det... Hvor andre har skrevet et enkelt hver... Lidt ironisk, ikke smiley

  • #14   5. okt 2012 Er enig i at det tit kommer ind midt i en tråd og "ødelægger" det, men ligefrem at sige at de skal aflives syntes jeg ikke er helt fair. Min nevø's kæreste har 2 RIGTIG skønne gadehunde der ikke fejler noget som helst. Den ene er ikke engang fyldt 2 år endnu så hvorfor skulle den dog aflives? Hvis det er en gammel syg gadehund, ja så giv den da sprøjten men der er jo også mange hvalpe og unghunde der fortjener en chance..

  • #15   5. okt 2012 Amanda jeg har skrevet det er sat på en spids........

    Sarah jeg har ingen specifikke spørgsmål til dig, men vil da godt spørge alle i tråden vil det være fair jeg gik ind i Sarahs tråd og tiggede tæpper osv for det kan jeg bruge til noget..........?


  • #16   5. okt 2012 jeg tigger ikke om tæpperne Ryan, som du kan se i nogen af de tråde JEG har lavet, har folk gerne ville donere deres gamle dyner, men de havde lige smidt dem ud.

    jeg vil bare sååå gerne hjælpe så mange jeg overhovedet kan, og var ikke meningen at jeg skulle pisse nogen af. så forventer jeg bare at man er voksen nok til at klikke videre, istedet for at lade sit pis komme i kog over at en 21 årig pige bare gerne vil hjælpe??

    jeg føler overhovedet ikke selv at jeg tigger, men det syntes du jo åbentbart.
    men det er ikke ens betydning med at jeg på noget tidspunkt vil holde op med at hjælpe alle de hunde jeg kan, med at overleve en vinter.



  • #17   5. okt 2012 At man f.eks. giver en ting eller flere eller for den sags skyld en hel flyttekasse med forskellige ting til en herinde, det er at glæde det specielle menneske, var meningen at splitte tingene op og forære til forskellige formål, så havde man nok gjort det fra start....

  • #18   5. okt 2012 Sarah hvis du læser igen så skriver jeg kun at dit indlæg måske mangler info, og syntes det er fair for jeg kan bare lade være med at svare i den, hvilket jeg heller ikke har gjort.

    Men så læs den her:
    http://www.hundegalleri.dk/forum/off-topic/525631-gratis_gratis

    TS giver udtryk efter der har været en i tråden, og minsandten om der ikke dukker en mere op efter det.........

    Det er det der pisser mig af, og har set det flere gange i andre sammenhæng....
    Min pointe er at hold det ude af andre tråde......


  • #19   5. okt 2012 Nej SPOT on BATDOG smiley

  • #21   5. okt 2012 kan godt se den passede lidt dårlig ind med gadehunde i den tråd.
    men føler mig lidt trådt på at du også lader det gå udover mig at jeg vil sy dyner, tæpper osv om til hundepuder.
    hvis dynerne alligevel bliver smidt ud, kan vi jo sagtens hente dem sy dem om til senge. også sælge dem smiley
    hvor pengene går til skal folk selvfølgelig nok få at vide hvis de har lyst.
    men efter at være blevet rakket ned på et par gange nu her inde omkring gadehunde. har jeg undladet at ville fortælle om dem medmindre folk selv spørger.

    så skal vi sige no bad feelings??


  • #22   5. okt 2012 Det var ikke meningen - skrev måske lidt over hals og hoved, savnede såmænt bare lidt mere info i start indlægget lige hvad ang. din tråd

    sorry


  • #23   5. okt 2012 men jeg vil meget gerne svare smiley
    men håber bare du forstår hvorfor, jeg ikke nævnte det.
    for jeg har ikke lyst til at skabe problemer OVERHOVEDET smiley


  • #24   5. okt 2012 Det jeg mener er havde de løbende informationer været samlet kunne jeg ud fra start indlæget tage stilling og enten læse videre eller gå ud.

    Men du skal prøve at huske at nogen læser og når de når et indlæg de vil besvare hopper de til bunden og svarer og på den måde deltager i en tråd de ikke ønsker eller svare på noget andet end det der bliver skrevet......


  • #25   5. okt 2012 Og skriver så også at det er helt fair at starte en ny tråd om emnet smiley

  • #26   5. okt 2012 det forstår jeg også godt smiley
    ved ikke om du har set min tråd emne: Modtages.
    der syntes jeg bare jeg gør det lidt kort og godt.
    at hvis folk har ting de ikke kan bruge til noget alligevel og bare vil smide ud. så tager jeg imod det smiley

    men er glad for at du svare mig i en ordentligt tone for intet af det har været, for at være træls.


  • My
    My Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 556
    #28   6. okt 2012 Jag stöttar det inte. Har en gang sendt ting till spanien men det er også det. Vi har allerede hunde i dk der manglar boende, desuden har jag sett ofantligt mange videos om hyr den förvarar hundarna i små burer og pakkes som sild när dim ska fraktas ev till dk.

  • #30   6. okt 2012 Jeg kom bare med et forslag dertil;) og det var endda til internater smiley

    men er ellers ret enig med dig !
    Specielt den med at være up front med det, fortæl det fra start - TAK !


Kommentér på:
Gadehunde - NEJ TAK!

Annonce