{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Hund fra to forskellige kenneler {{forumTopicSubject}}

Hvad siger de etiske regler?
Jeg vil gerne på et tidspunkt have endnu en tæve. Men da jeg er brændt varm på udstilling skal det overvejes nøje, og det er derfor ikke nok hunden er en skøn og sund allround hund.
Jeg har et super godt forhold til min nuværende hunds opdrætter, hanhunde ejer og deres omgangs kreds, de tegner, fortæller, klipper og inviterer mig lige ind i hjertet! Det er rart for en nybegynder som mig, der ingen omgangskreds har i racen.
Jeg er dog virkelig beklageligt ikke sikker på hvor jeg ønsker at købe hund næste gang!
Er det helt utænkeligt at det kan gå i spænd med hunde fra to forskellige kenneler, altså at jeg kan opretholde et tåleligt forhold til opdrætterne?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund fra to forskellige kenneler
  • #1   2. okt 2012 Det er jo helt normalt, så det ville være højst usædvanligt, hvis nogle ville øffe over det.
    Medmindre altså at de to konkrete kenneler har noget udestående i forvejen.

• #2   2. okt 2012 Du skal købe dine hunde hvor du helst vil, det håber jeg da også din opdrætter accepterer. De fleste køber jo deres hunde mange forskellige steder fra, det gør opdrætterne også selv for at få nye linier ind.

• #3   2. okt 2012 Ja da... hvis din nuværende opdrætter ikka kan glæde sig over din hund, selv om den er fra en anden kennel... er h*n vist alligevel ikke værd at holde kontakt med smiley

Jeg har hunde fra 3 forskellige kenneler og har det super godt med dem alle;

• #5   2. okt 2012 jeg har også hunde fra 3 forskellige kenneler, det er helt almindeligt og ingen vil så meget som løfte et øjenbryn

hvis de to kenneler er fra to forskellige klubber og du vil udstille og lign, ja så kan du få et problem, ihvertilfælde hvis den ene klub er DKK

Kommentér på:
Hund fra to forskellige kenneler

Annonce