825 visninger
|
Oprettet:
nr 2 hund ? {{forumTopicSubject}}
Min kæreste og jeg går og overvejer en Chihuahua nr 2, men vi er bange for hende vi har nu måske bliver ked af det og ændre sig.
Hun er en meget atypisk Chihuahua, er glad for alle mennesker og alle andre hunde..
er der nogle der har nogle gode råd ?
Hilsen Sandra
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
og et godt råd vendt til din anden hund er voksen altså omkring de to år inden i får hund nr 2
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.609
Det er nok en smule for tidligt at anskaffe nr. 2... Det bedste er at vente til den første er omkring 1½-2 år... så er det lettere for jer og for hundene.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 6
Altså hun er renlig og hun er faktisk som vi gerne vil have hende.
Men ja tænker nemlig også det er nok bedst at vente
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
Og hvorfor skulle den blive ked af det?
Og jeg vil også råde dig til ikke at anskaffe dig en hund mere, før den i har nu, er fyldt 2 år, som "Ann-Sophie" siger, omkring rangordnen, opdragelsen, renligheden osv.
maj 2012
Så tak alle sammen
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
der er også stor forskel på hvordan de forskellige typer hunde leger, mine kan slet ikke have de hunderacer, der er meget fysiske i deres leg og tumler ind i hinanden
så det er fornuft i at få en af samme race, helt bestemt
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 25
Vi havde også rigtig mange tanker med hvordan det ville blive, da vores gamle buller ikke er meget for andre hunde - men vi syntes bare at hun blevet ret gammel på kort tid - altså hun gad ikke at lege og sov ret meget.
Men vi bestemte os for at få den lille baby buller og det går bare SÅ godt! Den gamle er levet totalt op og leger som aldrig før - dog kan hun også godt sige fra når hun er træt og vil have ro.
I starten da vi fik den nye hjem, vidste Szhirley (den gamle buller) ikke helt hvad det var for en lille klump så hun knurrede af den og ignorede den - men efter en mdr. tid blev de bare bedste venner.
Vi er så glade for det - selvom vi selvfølgelig var ret bekymret i starten.
Men det er det bedste vi nogensinde har gjort for Szhirley!
Held og lykke med jeres beslutning og måske lille baby hund
maj 2012
nr 2 hund ?