{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nr 2 hund ?
  • #1   2. okt 2012 hvis hun er glad for andre hunde, hvorfor skulle hun så blive ked af det?

og et godt råd vendt til din anden hund er voksen altså omkring de to år inden i får hund nr 2

• #2   2. okt 2012 Din hund er jo kun en hvalp endnu.. Jeg ville vente til din nuværende hund bliver voksen - Både for opdragelsens skyld, renlighedens skyld og mht. rangordenen når der kommer en ny hund til.

• #3   2. okt 2012 Hvorfor skulle den i har nu dog blive ked af det?

Det er nok en smule for tidligt at anskaffe nr. 2... Det bedste er at vente til den første er omkring 1½-2 år... så er det lettere for jer og for hundene.

smiley

• #4   2. okt 2012 Jamen hun er bare meget jaloux nå vi fx snakker med andre hunde. Hun gør ikke noget men er utrolig trist.
    Altså hun er renlig og hun er faktisk som vi gerne vil have hende.

Men ja tænker nemlig også det er nok bedst at vente smiley

• #5   2. okt 2012 Jeg vil sige at man ikke kan bedømme hundens sind 100 % før, den er voksen. De fleste hvalpe / unghunde.. Kan lide andre hunde (uanset køn) og mennesker..

Og hvorfor skulle den blive ked af det?

Og jeg vil også råde dig til ikke at anskaffe dig en hund mere, før den i har nu, er fyldt 2 år, som "Ann-Sophie" siger, omkring rangordnen, opdragelsen, renligheden osv.

• #6   2. okt 2012 Havde også selv tænkt at vente smiley

Så tak alle sammen

• #7   2. okt 2012 den erfaring har jeg også Madam Mim, mine bliver så glade, når de møder en anden japansk spids.

der er også stor forskel på hvordan de forskellige typer hunde leger, mine kan slet ikke have de hunderacer, der er meget fysiske i deres leg og tumler ind i hinanden

så det er fornuft i at få en af samme race, helt bestemt

• #8   2. okt 2012 Vi har selv for ca et halv år siden fået hund nr 2. (engelsk Bulldog)
    Vi havde også rigtig mange tanker med hvordan det ville blive, da vores gamle buller ikke er meget for andre hunde - men vi syntes bare at hun blevet ret gammel på kort tid - altså hun gad ikke at lege og sov ret meget.
    Men vi bestemte os for at få den lille baby buller og det går bare SÅ godt! Den gamle er levet totalt op og leger som aldrig før - dog kan hun også godt sige fra når hun er træt og vil have ro.
    I starten da vi fik den nye hjem, vidste Szhirley (den gamle buller) ikke helt hvad det var for en lille klump så hun knurrede af den og ignorede den - men efter en mdr. tid blev de bare bedste venner.
    Vi er så glade for det - selvom vi selvfølgelig var ret bekymret i starten.
    Men det er det bedste vi nogensinde har gjort for Szhirley!

Held og lykke med jeres beslutning og måske lille baby hund smiley

• #9   2. okt 2012 Mokka leger super godt med andre hunde, både store og små. Men kan godt mærke på hende , at tumlen fra større hunde gør hende lidt utryg og overgiver sig med det samme, hvis det bliver for voldsomt

Kommentér på:
nr 2 hund ?

Annonce