{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.059 visninger | Oprettet:

Hjælp. Min hunhund markerer! {{forumTopicSubject}}

Hej,

det ser ikke ud til at emnet blev oprettet første gang, så jeg prøver lige igen.

Jeg har en hunhund som markerer/tisser på alt hvad hun ligger på, tæpper, hundekurven o.l. Er der nogen som har et bud på hvorfor hun gør dette, og et bud på hvordan man kan forhindre det?

Ps. God weekend

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp. Min hunhund markerer!
  • #1   28. sep 2012 Øhm... Sygdom, er mit bud. En rask tæve tisser ikke på sin seng. Hunde er rene dyr, der forlader hulen for at tisse mv.
    Din tæve lyder inkontinent. Hvad siger dyrlægen?

• #2   28. sep 2012 Hvis det er en ung tæve kan det være første løbetid, der er på vej.

Min tæver markerer også en del men udenfor. Et par af dem har dog markeret et par gange indendøre op til første løbetid. De markerer altid mere i forb. med løbetid.

Jeg har bare stoppet mine tæver, holdt ekstra øje med dem i de dage, så jeg var klar til at gribe ind, hvis der var tegn på at de ville tisse, og det er aldrig blevet til mere end et par enkelte gange..

En anden mulighed er blærebetændelse, men det vil være mange gange hurtigt efter hinanden og kun meget små tissetåre. Det kræver normalt dyrlægebehandling

• #3   28. sep 2012 min tæve gør det osse????????? smiley så er lige med på en lytter

lene det du skriver kan faktisk godt passe på min tæve hun er i løb. nu og ugerne inde tisser hun konstant i min seng?????og opdager det først når man skal i seng så den dør er bare lukkede men lidt neder da jeg ikk kan høre min søn hvis han vågner pga.en lukkede dør smiley

• #4   29. sep 2012 Altså, man kan tydeligt se forskel på markering og så tisning pga. sygdom eller uheld, så hold øje med tæven.
    Eller tal med dyrlægen.

• #5   29. sep 2012 Miss: sæt et børnegitter op

• #6   29. sep 2012 ja god ide platugle må osse blive den sidste løsning andet er for dyrt OG klamt!!!!

Kommentér på:
Hjælp. Min hunhund markerer!

Annonce