{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Pyha, det er gået godt med Cissie {{forumTopicSubject}}

Efter et stykke tids forsøg på at finde årsagen til Cissies hoste samt helbrede hende, lykkedes desværre ikke for min egen dyrlæge.

Derfor henviste han mig til Karlslunde Dyrehospital, som jeg har været ved før med både Baloo og Bianca. De skulle kigge på om der var noget i hende som udløste hosten.

Jeg afleverede hende kl. 8 i morges, og han fandt hurtigt ud af, at det var hendes ydre luftveje det var galt med. Så hun skulle røntgenfotograferes og undersøges med en kikkert, tror jeg det var, så hun skulle i narkose.

Afhentning er aftalt til kvart over tre. Men her kl. 12 fik jeg at vide af sygeplejersken, at der var gode nyheder til mig fra dyrlægen, når jeg kommer og henter hende.

Ih hvor er jeg glad, for har da haft kriller i maven hele formiddagen, og synes der var lang tid til jeg skulle hente hende.

Det skal lige siges at min dyrlæge har behandlet hende for kennelhoste, infektioner osv. Da det ikke har hjulpet, sendte han os videre til Karlslunde. Det er det jeg godt kan lide ved min dyrlæge. Han ved hvornår nok er nok, og begiver sig ikke ud i noget han ikke har remedier til, da han er en alm. landdyrlæge. Han kan klare alverdens ting, men har sine begrænsninger. Men i stedet for at gøre forsøg (for selv at tjene pengene) sender han mig videre til Karlslunde.

Så det bliver rigtig godt at få hende hjem igen med udsigt til at blive helt rask.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pyha, det er gået godt med Cissie
  • #1   27. sep 2012 Dejligt at høre... Håber snart hun er helt på toppen.

• #3   27. sep 2012 Birgitta, det får jeg at vide når jeg henter hende.
    Opdatering følger, når jeg har hentet hende.

• #6   27. sep 2012 Jeg skulle lige hjem først.
    Den gode nyhed er at hun er kernesund, og han fandt ikke noget galt i hendes luftveje. Men hun har sikkert haft en infektion, som stadigvæk generer hende. Såchun har fået hostestillende medicin og en gang antibiotika, for at sikre, at det går helt væk, altså hosten. Så røntgenbillederne af lunger, hjerte og luftveje. Alt så superfint ud. Så jeg er meget, meget glad.
    Ikke for regningen for den lød på 7755 kr. Godt jeg har fået en aftale med mit forsikringsselskab om, at de lægger ud. Jeg skal nok betale omkring 1300-1400 kr, men det er jo lidt i forhold til det beløb regningen lyder på.
    Dagen ender med at blive en god dag. Er jo altid lidt nervøs, når mine hunde bliver efterladt ved dyrlægen:-)

• #8   28. sep 2012 Birgitta, læs mit allerførste indlæg ovenfor. 2 dyrlæger har sagt at det ikke er hjerte-/lungeorm. Der er hosten en helt anden, og hun har været i behandling med Advocate for en sikkerheds skyld, og det tager disse sygdomme.

• #10   1. okt 2012 Birgitta, 2 dyrlæger uafhængig af hinanden afviser hjerte-/lungeorm. Hun er i behandling med Advocate lige nu, og har været det i 4-5 mdr. og det var fordi der var mistanke om et angreb af hårsækkemider. Dem har alle hunde jo i kroppen, og det sker at der sker et angreb fra dem. Det gjorde det i hendes tilfælde, og det var derfor hun har fået Advocate. Det er hun helbredt for. Men som begge dyrlæger siger, så har hun ikke hjerte-/lungeorm.

Den hoste hun har ligner ikke den hoste de har ved hjerte-/lungeorm.

Ved undersøgelsen i fredags i Karlslunde trykkede han på hendes luftrør lige der hvor det forsvinder ind i halsen/brystet på hende. Det fremprovokerede hosten.

Så jeg stoler på disse 2 dyrlæger.

Kommentér på:
Pyha, det er gået godt med Cissie

Annonce