{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Tisse trening {{forumTopicSubject}}

Hei. Jeg har en dejlig valp. Han er nå 10 uger . Han var så god til og gå til døren og om natten er jeg ude 2 ganger men nå tisser han li foran en og er bare li glad. Jeg tar væk vandnet kl 18.00 og jeg våder hans foder opp . Og gå på aviser det er bare x arbeid og tar lenger tid får han bliver renlig . Hva er Grunnet til han pludselig ender seg ? Har dere oplevet dette ? Hva har dere gjort ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisse trening
  • #2   23. sep 2012 Når han har li tisset ude så går det 5 min så tisser han inne i gjend. Har vært hos dyrlæge for se om han var syg eller blære bentenelse . Men det hadde han ikke. Og hun synes det er vild mærkelig at han tisser 5 min efter han har tisset. smiley han er ude hver time da jeg går hjemme og når jeg begynder og jobbe i okt så håber jeg det har blivet bedre så risikere han jo og ligge i sitet eget tis smiley da han skal ligge i gangen og min tæve er dræktig og skal ha ro.

• #3   23. sep 2012 aksel har samme alder, og han er bestemt heller ikke renlig endnu smiley

han kan godt være ude og tisse af, for at tisse igen kort tid efter..
    det er nogle meget små blærer de har så det kan ikke være ret meget i dem..

vi har løst det ved at gå ud med ham lidt oftere.. og det har hjulpet.. nu har han kun uheld hvis jeg ikke lige er obs på ham..

så tålmodighed tålmodighed.. din vapper er kun 10 uger.. det skal nok komme smiley

• #4   23. sep 2012 Ja ved han er kun 10 uger og kan ikke forvente han skal være renlig smiley men det er bare at han tisser 5 min efter han har tisset. Det er lidt underlig. Og han bruger normalt gå til døren men nu sidder han bare ned og tenker ikke så mye over det. Jeg roser når han gør det ude og men som ble nemt at han "glemmer" at han skal ud virker meget fornuftig. Jeg har haft valper før men aldri oplevet dette på denne måden men hunde er jo forskellige som vi mennesker er. smiley

Kommentér på:
Tisse trening

Annonce