{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.504 visninger | Oprettet:

engelsk bulldog hvalp skriger {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Min rommate og jeg er de lykkelige ejer af en skøn og glad lille EB hvalp, Axel. Han er livlig og nysgerrig og en smule påpasselig - nogle gange er det rarest at observere fra afstand.
Han er 11 uger gammel.
Vi har dog et problem med ham: når han gør eller bider i møbler o.l som han ikke må og vi siger NEJ stopper han til vi kigger væK og fortsætter så. Hvis vi så tager fat i ham eller hans halsbånd for at irettesætte begynder at hyle og gø og græde og skrige som en vanvittig. Det er umuligt at "vinde" kampene med ham, men jeg vil heller ikke lære ham at det er ok. Jeg stopper altid med at skælde ud når han gør det, naboerne tror med sikkerhed at jeg torturerer min hund!
Hvad i alverden skal vi gøre? Jeg ville blive knust hvis den lille mand ikke trives!

Mvh Sophie og Axel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  engelsk bulldog hvalp skriger
  • #1   22. sep 2012 tror faktisk at det ligger til bulldoggerne...nu har jeg franske, men de har gjort det samme da de var små, det lød virkelig som om man var ved at slå dem ihjel, selvom man dårligt bok rørte dem...

Men ja den er lidt svær, når der er folk tæt på...men hvad med at aflede den i stedet for så? Altså tag noget legetøj han kan tygge i, og "vift" med det, så det bliver interessant, det burde kunne aflede ham:-)

• #4   22. sep 2012 Skrig er hvalpes eneste forsvar. Man oplever det ofte i situationer hvor hvalpe står overfor voksne hunde også. Skriget er eneste forsvar. Det skal få den anden part til at give slip.
    Så det er helt naturlig adfærd. Prøv at løse problemerne uden at tage fat.

• #5   22. sep 2012 Altså min Sofus (chihuahua)gør det også, og nej man behøver ikke røre ham før han skriger, det er nok han ved man er sur, og nej vi har aldrig slået ham!
    Jeg vil også med en så lille hund bruge afledning, ja det vil jeg sågar også med en voksen! Men må indrømme temperamentet har ku løbe når han fx er hoppet på sofabordet og hugget min mad, og når jeg så er sur og tager det skriger han op, Det er dog nok et års tid siden nu han sidst har skreget! Har også en gang på træniningspladsen oplevet det, hold op hvor var det pinligt, de andre morede sig dog kun da det var noget så tydeligt han overdramatiserede, selvom han jo ikk selv synes det!

Kommentér på:
engelsk bulldog hvalp skriger

Annonce