{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Rastløs eller savn {{forumTopicSubject}}

Hej med jer. smiley

Oplevede noget i aften jeg vil dele med jer..

Vi har lavet en tilbygning på vores hus, så vi har fået en ekstra etage, hvor vi sover oppe og har vores stue.. Balder har aldrig været deroppe, da vi valgte at det var der kattene måtte ha deres frirum og trapperne ikke er god med tiden for hans hofter + de ekstra hundehår er NOK i stueetagen smiley Vi er dog mest i stueetagen, med stort køkkenalrum, tv og sofa også..

Nå men i dag har været således, min kæreste og svigerfar laver lidt på huset omme i haven, (mangler stadig en del på huset) og Balder går ude ved dem og der blir kastet lidt bold mellem arbejdet..
Efterfølgende skal vi ned til mine forældre og spise kl.15.00, tager hjem og gir ham mad kl.18. og kommer hjem igen kl.godt 20. Hygger lidt om ham nede i stue etagen,for derefter at gå ovenpå i stuen..
Efter en god time kan vi høre Balder går nede og små piber nede i stueetagen, og min kæreste går ned og lukker ham ud i haven, han er altid god til at gi lyd hvis han skal ud og tisse eller lave stort. Min kæreste kommer op igen, Balder begynder kort tid efter at gø ude i haven (hvilket han ofte kan gøre, af lyde, en fugl eller andet han er på vagt over for, dog ikke voldsomt) og da klokken er 22.40, må han ind igen af hensyn til naboer..
Nå, men han kommer ind, jeg vil til at i bad ovenpå også, og pludselig kalder min kæreste.. "RIKKE skynd dig og kom.. Der er en der er på vej op af trappen.." Og op klamre Balder sig op, han hader så mange trapper og har aldrig turde gøre det før.. Han kommer op, går og snuser og vi får ham tilsidst lokket ned i igen. Men nu har han fået smag for at ville op igen og går rundt og kan ikk falde til ro.. Det skal siges at vi ikke har lavet det vilde med ham i dag, men det har sket før og han har ALDRIG turde gå op af trappen.. Han plejer altid at sove ved denne tid og faldet til ro.. Mon han savner os eller hvad sker der.. Nu har min kæreste gået med ham og han har lagt sig, måske han bare sku ha det sidste krudt brændt af, men alligevel, at han tør gå ovenpå.. Er spændt på at se om han kigger op i nat, eller hvad sker der for ham.. Hehe... Søde basse... Vi var helt forvirret smiley Han har altid været så nem og dejlig, men i aften ku han ikk falde til ro og så gå ovenpå, ja jeg fatter det stadig ikk..

Tror i det er savn eller han han bare havde for meget energi og ville lokke os med på noget ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rastløs eller savn
Kommentér på:
Rastløs eller savn

Annonce