15. feb 2007 Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Blev et øjeblik bange {{forumTopicSubject}}
Min datter havde lavet en konfekt-mand af lakridskonfekt og tandstikker. Den stod på sofabordet og min mand glemte lige at flytte den da han rejste sig og gik i køkkenet hvor jeg var.
Da vi kom tilbage var konfekt-manden væk og hunden lå i sofaen og slikkede sig om munden.
Vi kunne ikke se tandstikkerne i sofaen så frygten voksede i mig.
Jeg var ved at gribe telefonen da min mand fandt 4 tandstikker i hundesengen, men der var 8 tandstikker i konfekt-manden, så jeg ringede op til dyrlægens vagttelefon.
Imens jeg ventede på telefonen blev svaret, ville jeg lige stikke hånden ned i hundesengen og mærke efter om de var forsvundet ned i kanten og lige som dyrlægen svarede telefonen, fangede mine fingre de sidste 4 tandstikker.
Puh ha hvor jeg var lettet og skyndte mig at forklare det til dyrlægen, undskyldte jeg havde forstyrret. Hun sagde at det var ok og godt at vi havde fundet alle tandstikkerne.
Så spørger min mand så, hvad så med konfekten som hunden har spist - 6-7 stykker ? Jeg svarede at hunden måske fik lidt dårlig mave i weekenden ?
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Ja, det var godt han var god til at sortere.
Jeg var frygtede tandstikkernes gang igennem hans mavetarm-system, og specielt da jeg skal afsted til udstilling i morgen - godt nok ikke med ham. Men hvis det gik galt med ham, ville jeg jo gerne være hos ham og ikke sidde i Sverige til en udstilling.
Blev et øjeblik bange