{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

jeg er blevet klogere i dag ;) {{forumTopicSubject}}

ja i dag har jeg lært noget nyt smiley
Det hele startede med at jeg sagde ja til at passe naboens labrador, da den ellers pga kikset arbejdstider i dag ville have været alene hjemme i 10 timer, det ville ejerne helst gerne undgå og jeg går hjemme hele dagen med min søn indtil han starter i sin nye vuggestue, så det var jo en god løsning på problemet.
Jeg har desværre den dårlige vane at lade min søn selv vælge hvor han vil have sin mellemmad, som regelt på stuebordet, og i dag var ingen undtagelse, men men den regne Spion (hunden) hurtigt ud, og haps haps haps så var sønnens tallerken tom, sådan en tallerken fyldt med små leverpostejs godbidder lige i øjen højde var åbenbart lidt for fristende, udelukkende ris til min egen røv, men vuffer synes bestemt om min ide med at gå rundt at servere godbidder på den måde.
Inden min søn så skulle sove middagslur bagte jeg så osteboller, min søn fik så lov til at få en af dem ude i køkkenet, men igen havde jeg ikke lige tænkt over at vovse også er ret madglad, og sønnen synes at det er noget så morsomt at fodre vuffer.
Ja i dag har jeg så lært at når jeg skal have en hund, så skal sønike kun spise ved bordet, så hunden ikke blive overfodret smiley
Men ellers så kribler det godt nok i fingerne for at få en vovse til familien, når man nu passer sådan en dejlig basse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg er blevet klogere i dag ;)
Kommentér på:
jeg er blevet klogere i dag ;)

Annonce