{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.830 visninger | Oprettet:

Flåt gror NY krop?! {{forumTopicSubject}}

Hej HG. smiley

Advarsel - ekstrem nysgerrighed kan forekomme! smiley
Jeg overhørte noget besynderligt her forleden, som jeg ærlig talt ikke lige havde hørt om før. Men da jeg ikke ved om det er rigtigt eller ej, tænkte jeg lige at spørge jer herinde

Det jeg overhørte var som følgende:
"Hvis du fjerner en flåt fra din hund, så skal du sørge for at få hele flåten ud. Hvis du ikke gør det, og hovedet stadig sidder inde i hunden, kan der gå betændelse i det, så resten skal opereres ud, og den kan vokse en ny krop ud(altså flåten)?!"

Jeg giver ret i at selvfølgelig er det bedst at få hele flåten ud med det samme. Og selvfølgelig er der en risiko for infektion hvis hovedet ikke kommer med.
Men den der med at flåten kan gro en ny krop ud, den har jeg dælme ikke lige hørt før Er der sandhed i det, eller hvad?

Det er ligeledes en mand som siger at han arbejder som dyrepasser (ja undskyld, når jeg ikke lige ved hvor og med de andre ting han til tider har sagt, giver jeg ikke lige så meget for hans ord om at fordi han er dyrepasser så ved han hvad han snakker om - INTET ondt om dyrepassere - det var ligeledes ham som var ved at flå hovedet af mig fordi min hund får rå kylling og fordi han var dyrepasser vidste han bare at kyllinge knogler splintre og sådan er det!) Men skal siges at jeg intet har imod ham, han virker nu flink alligevel. Hihi Og det der med kyllingen behøver vi ikke lige inddrage i dette emne smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flåt gror NY krop?!
Kommentér på:
Flåt gror NY krop?!

Annonce