661 visninger
|
Oprettet:
Våger over syg hund? {{forumTopicSubject}}
hej, jeg har lige et spørgsmål.
jeg har lige hentet Milo hjem fra operation, og nu ligger han på sofaen og sover.
men jeg opdagede hvordan Nala snuste rigtig meget til ham, og slikkede ham kort på næsen, og nu ligger hun ved siden af ham og nærmest "våger" over ham.
det er Nala der bestemmer i flokken her hjemme.
er det tilfældigt at hun gør det, eller tror i det er bevist hun passer på ham fordi han er sløv.?
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
Mine forældre har 4 hunde, og lederen af den flok passer oss på de andre. En gang havde vi en meget ubehagelig episode, med en collie som slog en af vores hunde ihjel en nat.
De går i en hundegård, og collien fik fat i Rico som han hed på en eller anden måde gennem tremmerne. Den rev så hul på ham han var så løbet ind i hundehuset, og døde af sine kvæstelser.
Da min far hørte tumult midt om natten løber han ud, og får fat i collien og får den kørt hjem. Da han kommer hjem igen lader det til der er faldet ro på, så han går ind igen.
Næste dag vil Malte som er flokkens leder, ikke komme ud af hundehuset. Og de andre må ikke komme derind. Min far kravler ind og der sidder Malte, og slikker på Rico. Som jo desværre var død... Han passede på ham.
Min far var meget berørt at situationen, da han jo ikke regnede med der var sket vores hunde noget. Det burde ikke kunne lade sig gøre at få fat i dem, men den forbandede collie havde altså gjort det umulige.
Så jow er sikker på hun passer på Milo.
Våger over syg hund?