{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Jimmi C
Jimmi C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Danny the dog halsbånd {{forumTopicSubject}}

Hey
Mærkeligt spørgsmål, men i filmen Danny the dog har Jet Li sådan et læderhalsbånd med en aluspænde på, som jeg synes er vildt fed, og vil gerne købe sådan en til min hund..
Problemet er at jeg ikke synes at kunne finde det nogen steder?? nogen der ved hvor man kan købe det hvis man overhovdet kan det?

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Danny the dog halsbånd
  • #1   16. aug 2012 Ifølge Google, var halsbåndet speciallavet til filmen, men der findes mange pæne læderhalsbånd på nettet der kan minde om. Der må være nogle andre herinde der har links til steder de har købt.. :o)

• #2   17. aug 2012 Frontspændet ligner virkeligt et skistøvlespænde. Mon ikke man kunne købe et i metal et-elle-andet sted, og selv montere noget læder bagpå?

• Jimmi C
    Jimmi C Tilmeldt:
    mar 2011

#3   17. aug 2012 Evt link til nogen af dem der ligner?? Det er selve det spænde der jeg synes er fedt smiley

• #4   17. aug 2012 Jeg ved ikke om man kan købe den slags løst.. Men spænderne på dem her ligner lidt, gør de ikke?

(link fjernet)

• Jimmi C
    Jimmi C Tilmeldt:
    mar 2011

#5   17. aug 2012 Ikke helt.. i filmen skubber man bare lige på en plade på spændet, og klik så går det op smiley
    Har set et forum hvor der er en der mener man kan købe det i sådan en gothic butik, men synes jeg heller ikke jeg kan finde sådan nogle steder...
    Synes bare det er sjovt det aldrig er blevet lavet, for jeg kan da ikke være den eneste der synes det er et vildt fedt halsbånd smiley

• Jimmi C
    Jimmi C Tilmeldt:
    mar 2011

#6   17. aug 2012 I har ihvertfald ret i at det er et spænde til nogle skistøvler eller noget.. men kan man købe sådan noget løst??
    Fandt et link hvor det er vist.. læs lidt længere ned så kommer der en der siger det er fra noget gammel ski støvler eller noget..

• #7   17. aug 2012 Hvis ikke man bare købe spænderne løse, så kan man vel købe et par gamle brugte skistøvler billigt på dba og selv pille spænderne af.. Der må da være nogle billigt til salg

• #8   17. aug 2012 Jeg kan godt se hvad du mener, at det ikke er helt det samme, men jeg kan ikke lige komme på noget der er nærmere. Og så ved jeg desværre ikke noget om man kan købe den slags løst.

• #9   17. aug 2012 Jeg kan også læse mig til at det er spænder fra skistøvler. Jeg ved ikke om du kunne ske at have mere held med at søge efter et halsbånd, hvis du søger på 'Unleashed' som filmen også hedder. Ellers, så er der et sted på Etzy, hvor man kan ønske speciallavede ting - det kan nemt ske der er en der vil lave et til dig, hvis du sender disse billeder ind http://www.therpf.com/f9/island-id-bracelet-10773/ (det er de billeder som #11 poster)

EDIT: Her er lidt flere billeder, hvis det kan være behjælpeligt
    (link fjernet)

Kommentér på:
Danny the dog halsbånd

Annonce