{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.284 visninger | Oprettet:

Hvalpeskruk - kender du det? ;) {{forumTopicSubject}}

Hej, er der nogle der kender helt nøjagtig denne her situation? xD

1. Når tanken "jeg vil gerne have en hund" første gang har ramt én
2. Når man har brugt MÅNEDER på at tænke over ALT hvad det indebærer at have hund - økonomi, plads, mobilitet, ferier, flytninger, kærester, dyr, fremtid, studium, hvem man selv er som menneske, hvad man ønsker af livet, hvad man gerne bruge tid på
3. Når man har worddokumenter med flere sider lange lister over gode/dårlige sider ved at det have hund, ting der skal huskes, ting der skal kræves, ting hvalpen skal lære, fodermærker, udstyr der skal anskaffes, hvad der skal nås inden man får hund osv.
4. Når man har oprettet en bruger på HG og spammer med "hunde-n00b-tråde" og har har brugt UTALLIGE TIMER på at suge ALT til sig af hvad der rører sig inde for hundeverdenen - udstillingsprocedurer, DKK, tavle vs blanding, typiske adfærdsproblemer, barf, klikker, lure coursing, strandture osv. osv. osv. (og, selvfølgelig, flere gange har prøvet at blive cyber-overfaldet af velvoksne HG-brugere pga. sin åbenbart meget tydelig HG-nybegynderhed xD)
5. Når man umiddelbart efter at have afsluttet sin hundebog på 400 sider går i gang med sin næste hundebog
6. Når man har sat sig ind i hvad der føles som ALT om hunderacer. FCI-grupper, beskrivelser, bøger, info fra kennelsider, beretninger, dokumentarfilm og har besøgt, snakket, nusset, "trænet", mødt
7. Når man godt ved at man egentlig aldrig har været i tvivl - jeg er vild med <i>lige nøjagtig DENNE særlige hunderace</i> smiley (borzoi for mit vedkommende)
8. Når man har undersøgt alle svenske kenneller for racen da der ikke er nogle planlagte kuld på vej i Danmark xD
9. Når man har fundet sit helt nøjagtige og ufødte kuld smiley http://www.jarindjas.se/news/uploads/zot-hsida.jpg
10. Når man er begyndt at drømme om en selv og man "selvfølgelig" i drømmen går med en ranglet borzoi ved siden smiley
11. Når man generelt helt ubevidst visualiserer alt fremtidigt med en hund oveni, selvom man er førstegangshundeejer
12. Når man, selv inden man har mødt vedkommende, behandler sin svenske avler som sin fortrolige på email, er ven på facebook med hende og er blevet betydeligt bedre til skriftlig svensk xD
13. Når man kan både mors og fars stamtavler næsten udenad og 1000 gange har tjekket dem for indavl og googlet alle familiemedlemmer og læst op og ned på tyske sider for at læse om en langtude-familiemedlem
14. Når der nu efterhånden simpelthen ikke er andet at lave end: at vente! Og man sidder og skriver uintelligente tråde på HG for at fordrive tiden til om de 3 måneder hvor man ENDELIG kan blive hundeejer - Argh, hvor er der lang tid til!

Ja, jeg betegner den som "hvalpeskrukhed"! Hahaha! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpeskruk - kender du det? ;)
Kommentér på:
Hvalpeskruk - kender du det? ;)

Annonce