{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Hjælp hyler når hun er alene {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Hvordan får man en hvalp til og stoppe med og gø og hyle når hun er alene det en labrador jeg går hjemme men har ladet hende være alene nogen gange så hun kan vende sig til det da jeg nok snart ikke går hjemme mere. Hun er 15 uger og idag skulle min ene søn starte i skole og hun skulle være alene jeg bor i en villa lejlighed og nu er underboen så hjemme efter ferie og hun fortalte at hun gøer og hyler og gjorde det næsten uafbrudt i knap 1 time her gik jeg ellers og var så stolt fordi hun ikke har lavet ballade de gange hun har været alene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp hyler når hun er alene
  • #1   15. aug 2012 Tja, Bella gøede også da hun var lille og skulle være alene. Det stoppede da hun var et sted mellem 5-6 måneder, efter intensiv træning. Nu er hun snart fire år.Start med at gå 1 minut, så ind igen, 2-3 minutter, så ind igen etc....altså sætte tidsintervallet langsomt op. Og gerne et par gange om dagen.

Desuden har jeg altid musik kørende når Bella er alene, da det overdøver lyde udefra. Fx. andre hunde der gør eller andre lyde der kan sætte "hundealarmen" i gang. Bella har ud over det, sin egen lænestol foran et af vindueren, så hun kan hoppe op i vindueskarmen og kigge ud. Det nyder hun rigtig meget at sidde dér og kigge og ofte ligger hun i vinduet og sover når jeg kommer hjem fra arbejde.

• #2   15. aug 2012 Har du lært hunden at være alene? Det er dit ansvar som ejer.
    Hunde er flokdyr og det er derfor unaturligt at være alene.
    Det skal indlæres helt fra bunden.
    Prøv at google alenehjemmetræning.

• #3   15. aug 2012 en trøje der lugter af dig... smiley og så skal hun nok en dag lære det.

Bella havde mistet hendes gamle ejer som døde af alderdom. Hun fulgte hende OVERALT - så da hun ikke kunne komme med min mor var hun jo bekymret.. Så efter en uge-to uger, så stoppede hun med at pive fordi hun forstod vi altid kom tilbage m.m smiley

Kommentér på:
Hjælp hyler når hun er alene

Annonce