658 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Frontline til mini hund Frontline til mini hund

Min genbo har en 15 snart 16 uger gammel Chihuahua og den taber sin pels , den ligner en plukket høne smiley pelsen er også kedelig.
Nu har hun købt lalkseolie så håber vi det bliver bedre. En anden sag, hunden behøver gang Frontline men der står på pakken at det er 2 kg og opefter, denne hund vejer 1,2 kg hvad gør man, giver den halvdelen eller findes der noget andet til de små hunde.
Tak

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frontline til mini hund
  • #1   14. aug 2012 Min dyrlæge anbefalede mig at bruge 1/2 tube frontline, og så lukke den med evt en tændstik i hullet. Så har jeg til dobbelt så mange gange, og min lille hund tager ikke skade smiley

• #2   14. aug 2012 Behøver ikke være frontline, kan være bayvantic smiley

• #3   14. aug 2012 Ellers så brug frontline vet spray smiley der kan man jo også selv dosere, og det kan de tåle fra de er to dage smiley

• #4   14. aug 2012 Frontline har en spary hvor man selv dossere til hunde under de 2 kg.

• #5   14. aug 2012 Har hørt både dyrlæger og fagfolk fraråde Frontline, simpelthen fordi mange loppearter er blevet resistente overfor frontline..

Bakterier, parasitter og andet godt kan blive resistente overfor et produkt hvis det bruges meget og på mange dyr, så det er ikke fordi produktet som sådan er dårligt, det er bare brugt for meget..

• #6   14. aug 2012 Det kan også sagtens virke uden problemer, men siger bare i nogle tilfælde kan man være ude for at det ikke virker, fordi nogle loppearter er blevet resistente..

• #8   14. aug 2012 Jeg bruger også Advantage og er super glad for det smiley

• #9   14. aug 2012 Her får både hunde (maltesere) og katte Advantage:-)

• #10   14. aug 2012 ok tak, tror hun må købe en spray men jeg viser hende tråden så kan hun selv vælge. Jeg bruger selv frontline og er tilfreds indtil nu men jeg hader at han skal have det gift på kroppen så jeg trækker den til hver 6-8 uge og det er gået ok indtil nu.
    Tak for alle gode råd , så lærte jeg også noget idag, vidste ikke man kunne dele frontline. Min egen hund vejer 4,5 kg og han får en hel frontline, det er måske for meget ?

• #11   14. aug 2012 Det er jo helt forskelligt fra hund til hund, hvilke der kan tåle det og ikke kan smiley jeg bruger den spray fra frontline smiley mest fordi jeg ville have den til hvalpene jeg har her hjemme, ellers plejer jeg at bruge en pipette hver 8 uge smiley hun vejer 7 kg. Tror ikke det er for meget du giver hende, så kan du vel egentlig bare trække den lidt ? -ville jeg hvad fald gøre, som du jo også gør smiley

• #12   14. aug 2012 Tak ja jeg tror jeg fortsætter med en hel pipette, han kan godt tåle dem og så trækker jeg den til 7.-8 uger imellem, det er ikke så meget lopperne jeg frygter men flåterne og de sygdomme de kan smitte med.

Kommentér på:
Frontline til mini hund

Annonce