{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Roger Abrantes
  • #1   13. aug 2012 Jeg læste hans bøger tilbage i 80'erne og var meget begejstret for dem smiley

Ved ikke, hvornår de bøger, du har lånt, er skrevet, men hvis det er nogle af dem, skal du nok lige tage højde for, at det jo ikke er den nyeste viden.

• #2   13. aug 2012 I 1980'erne, så ja de er ikke helt nye smiley De så faktisk ikke så gamle ud, da de er trykt i 2010 smiley

• #3   13. aug 2012 I slutningen af 80érne, var Roger A det hotteste indefor hundeverden, herhjemme i Dk. Jeg var på utallige kurser hos ham, og slugte alle de bøger, han udgav (selvom det var det samme og det samme, han skrev).
    Hans metoder handlede om lederskab, lederskab og lederskab. Og uanset hvilke problem man havde med sin hund(e), var løsningerne stort set også de samme.
    Han skuffede mig bravt- netop med hans problemløsninger, som ofte ikke havde den effekt folk havde ønsket.
    Han hænger stadig fast i al det gamle, han lavde dengang (kender dyrlæger der har været på kursus hos ham).
    Hvis det er "lederskabsøvelser" og "psykologi fremfor magt" man har lyst til, skal man da helt klart læse hans bøger.

• #4   13. aug 2012 Lea: Lyder en anelse forældet, smider dem nok til siden smiley Der er nok nogle nyere bøger i bunken smiley

• #5   13. aug 2012 Roger Abrantes er faktisk grundlægger for mange selvbestaltede "dressører" i dag.
    Der kan nævnes flere kendte navne i den forbindelse. Ikke fordi de har forbedret hans teorier.

Han er fabelagtig foredragsholder iøvrigt.

Kommentér på:
Roger Abrantes

Annonce