592 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

tissede i sin kurv? tissede i sin kurv?

Vores cocker spaniel hvalp (6 mån), tissede i sin kurv i går aftes?!? Det har hun ALDRIG gjort før. Det hele kom sig af at hun den sidste uges tid er begyndt at sove ude i gangen, i stedet for inde ved siden af vores seng. Det går okay, hun kan se indtil os igennem børnelågen, hun piver lidt i ca. 10 min, hver aften før hun ligger sig. Men så igår, var det helt vildt med piven, og kradsen, jeg fik nok efter ca. 20. min og gik ud til hende med bestemt tone og sagde stop, og lagde hende i sin kurv. Og så kom balladen, hun hoppede ud af kurven og gav hals af mig, hoppede tilbage i kurven og tissede og ud igen?!!!! Hvad handler dette om?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tissede i sin kurv?
  • #1   10. aug 2012 Måske skulle hun bare tisse ? Urenlighed kan godt komme af ændringer og derved en form for frustration.. Det er helt sikkert ikke demonstration, som nogle ville mene, det eksisterer ikke i hundens verden smiley

• #2   10. aug 2012 altså.. I har fjernet hende fra "flokken" uden nogen form for tilvænning og tilmed skælder du hende ud..
    Hun er jo drøn usikker og prøver at fortælle dig at hun ikke er tryg ved at være adskilt fra jer..

• #3   10. aug 2012 Hun havde været ude at tisse ca. 20 min før.

Vi har tilvænt hende ved at, de første par dage sidde ved hende indtil hun er faldet til ro, og når hun begyndte at pive, ud til hende igen indtil hun falder til ro osv. Men hun piver ja i omkring 10 min hver aften, før hun ligger sig helt roligt. Ecvt. andre forslag er meget velkommen.

• #4   10. aug 2012 Det lyder for mig bare som om hun ikke bryder sig om at være derude.. Jeg ville tage hende ind igen..

• #5   10. aug 2012 Også bare lade hende blive der? problemet med dette er, at hun nu er blevet stor nok til at snige sig op i sengen, når vi er faldet i søvn og jeg ønsker ikke at have hende i sengen.

• #6   10. aug 2012 Lær hende at sengen er forbudt område..

Jeg har mod min vilje måttet tage hundene tilbage i soveværelset, fordi Kiki begyndte at besørge hver nat indedøre.. Hun var også vældig fin til at snige op under dynen.. Men en uges træning senere var det slut..

• #7   10. aug 2012 Ok, vi må prøve, det sidste jeg ønsker for vores lille vaps er self. at hun er utryg.

• #8   10. aug 2012 Du kan jo evt. have hende i en snor så du er klar over hvornår hun prøver at komme i sengen smiley

• #9   11. aug 2012 Så har hun jo trænet dig godt smiley Hvis du har lært hende at du kommer når hun piver, så er det klart det eskalerer når du så går ud og giver hende en røffel for at være urolig.. Deraf vil jeg tro frustrationen giver udslag i tisseriet.. Du må nulstille hende og gå mere gradvist frem smiley

Held og lykke..

Kommentér på:
tissede i sin kurv?

Annonce