{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Danmarks værste hundeejer ... {{forumTopicSubject}}

.. må være mig smiley

Jeg løber 3-4 gange om ugen, omkring 5 km, og har altid mine hunde med mig.

Idag besluttede jeg mig til at slå rekorden, og løbe 10 km !!! Min kæreste havde allerede været ude at løbe med to af hundene, min ene blandt andet, så jeg tog bare Flax med.

Jeg gav ham en sele på så snoren kunne sidde i ryggen på ham - istedet for, som normalt, bare et halsbånd.

Da vi havde rundet 5,5 km bemærkede jeg at han begyndte at halte lidt på venstre forben. Hmm ... han kan åbenbart ikke tåle at løbe så langt, tænkte jeg - men eftersom han ikke var ved at dø og løb med god energi valgte jeg at fortsætte - nu havde jeg jo sat mig 10 km i hovedet.

For at gøre en lang historie kort - jeg klarede de 10 km smiley - men da vi nåede op til bilen og jeg skulle tage selen af Flax så jeg grunden til hans halten. Selen havde siddet og gnavet hans forben oppe ved albuen på indersiden af benet.

Nøj hvor blev jeg ked af det - og fik den ondeste, dårligste samvittighed .. Jeg havde ikke et sekund overvejet andet, end at det var lidt for hårdt for ham at løbe og det var derfor han haltede lidt.

Stakkels Flax - og det er da lige præcis sidste gang jeg nogensinde bruger andet end halsbånd på mine hunde ...

Kæft, et fjols jeg kan være smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Danmarks værste hundeejer ...
Kommentér på:
Danmarks værste hundeejer ...

Annonce