858 visninger
|
Oprettet:
et par ? hunde vask + hunde og klor {{forumTopicSubject}}
godaften
ja vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde overskriften.
men vi har lige købt nyt hus. og jeg drømmer om en vask i bryggerset hvor jeg kan bade hundene i.
men overvejer lidt om man kan få et eller andet form for skridsikkert underlag at lægge i vasken, men hvor vandet stadig kan løbeforbi og i afløbet?
og hvilken str vask mon jeg skal have til cavalier?
og så er der jo også en udendørs svimmingpool til huset. og har læst lidt forskelligt angående om hundene må svømme i den? ved endnu ikke om de skal have lov, men ville gerne vide om de overhovedet må, altså med hensyn til klor?
håber i kan svare:)
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.858
Klor er hverken godt for mennesker eller hunde, men hvis der skylles grundigt bagefter, dør man ikke af det. Hunden må bare ikke drikke vandet, og det kan være svært at forklare dem.
Min race må ikke bades, for så mister pelsen sine evner. Måske det heller ikke er godt at bade en cavalier for ofte? Jeg kunne forestille mig at pelsen isolerer bedre lidt fedtet. Racen fryser altid sådan, oplever jeg.
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.063
så det sker der ikke noget ved
syntes heller ikke mine fryser, heller ikke om vinteren.
med hensyn til klor var det netop jeg var lidt i tvivl om de kunne tåle det, har læst et andet sted, at de skulle være godt for huden, og andre steder at det ikke er godt.
så blev lidt i tvivl
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.063
et par ? hunde vask + hunde og klor