{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Lad os rose og takke... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg syntes lige en lille takketråd skal i luften idag.
Jeg er nemlig så glad for min dejlige søn, han har lige svejset en gammel minicykel om til en kickbiker, og nu skal mor her ud at trille.
Selen og liner er købt, og hunden er vænnet til at trække.
Åh, jeg har allerede store planer om skønne ture. Og så har det jo kun, kostet en brøkdel af, hvis jeg skulle have købe en dogscooter.
Så tak Dennis, for at du gider at hjælpe mig, selvom du slet ikke selv er hundemenneske.
Hvem og for hvad, vil I gerne sende en tak..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lad os rose og takke...
  • #1   3. aug 2012 Hvor dejligt :-).

Min pung blev stjålet i weekenden, men en mand kom i tirsdags og afleverede den. Han havde fundet den smidt på jorden, så mange tak til ham :-)!

• #2   3. aug 2012 Jeg vil gerne takke på forhånd at jeg vinder i Lotto i morgen .

• #4   3. aug 2012 For dem der er i mit liv, ville ikke undværer dem, hverken 2 ben eller 4 ben ;o)

• #5   3. aug 2012 Hov, viser du ikke din kickbiker frem? ville gerne se den ;o)

• #6   3. aug 2012 Vil gerne takke mine forældre for at de altid åbner deres hjem for både Mille og jeg når lokummet brænder - trods at de har dyr og ikke vil have en stor hund : )

• #7   3. aug 2012 Skøn tråd at klikke ind på. Jeg vil gerne takke Familien Hund for påfundet og for det gode humør det bragte mig i på denne lidt overskyet sidste feriedage<3

• #8   3. aug 2012 Sikke en dejlig tråd. smiley

Jeg vil gerne takke min fantastiske og tålmodige kæreste for, at han nu på 7. år stadig accepterer alle mine skøre påfund og finder sig alle mine mange dyr + oven i købet gladeligt hjælper mig med at passe dem. Og jeg vil gerne takke min familie - især min mor - for ALTID at være der, når jeg har brug for en støtte.

• #9   3. aug 2012 Det glæder mig at så mange har noget at være taknemlige for.
    Min kickbiker er lige nu ved at blive malet himmelblå, så prøver en anden dag at sætte et billede ind.
    Det er bare så rart, når man får opbakning selvom man er ramt af `hundefeberen`:-)

• #10   3. aug 2012 jeg vil gerne takke min skønne mor, som ALTID er der for mig! min kæreste for at holde mig ud i min graviditet, og den smukke pige der kommer til september smiley vil gerne takke min hund for at gøre mig glad, hver dag! og min familie smiley smiley

• #11   3. aug 2012 Smid gerne link i denne tråd når du har fået billede ind, så er man sikker på at se den ;o)

• #12   3. aug 2012 Jeg vil gerne takke alle jer der altid udviser venlighed og forståelse overfor andre....om det er brugere herinde eller andre hundetossede i den virkelige verden.....SUPER DEJLIGT....TAK smiley

• #13   3. aug 2012 SNØFT..Kan slet ikke ta sådan en tråd unden at blive så rørt at jeg fælder tårer pt. Har en svær depression som gør mig over følsom eller totalt omvendt hidsig. i nat var jeg hidsig,
    Så jeg vil gerne takke alle for slet ikke at ha nævnt eller skældt mig ud pga. de hårde indlæg jeg skrev i visse tråde igår aftes.
    Jeg vil gerne undskylde alle jeg måtte ha stødt.

• #14   3. aug 2012 Jeg vil rigtig gerne sige en stor tak til mine forældre som har hjulpet mig rigtig meget i forbindelse med skilsmisse, flytning og alt det som min far har kørt så langt for at hjælpe med mange gange efterhånden, og vi er ikke helt færdige endnu, men han kommer igen søndag, og det er bare 4 timers kørsel. i alt. Tak til mine opdrættere for at jeg har fået de skønne piger jeg har og tak fordi de stadig er så søde og åbne.

• #15   3. aug 2012 Anita.....uden at vide hvad eller hvem du har skrevet til, vil jeg gerne give dig min respekt for at indse og undskylde for de fejl du har begået.....
    Det er ikke et problem at begå fejl (det gør vi alle)....problemet er, ikke at lære af de fejl vi begår -og så ændre os......

• #16   3. aug 2012 tak til min kæreste der havde taget et af mine firbene foofrafier fra ferien og fået det blæst op på et lærred til vores badeværelse - kommer til at passe perfekt derude (er ved at renovere) og var så skøn en overraskelse smiley

Kommentér på:
Lad os rose og takke...

Annonce