1.676 visninger
|
Oprettet:
acana vs orijen {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen ja jeg har nu valgt at skifte over på nyt foder til Frida og efter massere læsen har jeg valgt barf tørfoder,
Har læst meget omkring acana & orijen
Men hvad siger jeres erfaring? Hun er en fransk bulldog på 12 uger og vejer 5 kilo, og utrolig aktiv
Kender i evt nogle online hjemmesider hvor man kan købe det?
okt 2008
Følger: 44 Følgere: 30 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.053
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
dec 2004
Følger: 40 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 79 Svar: 1.366
mvh marlene
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
Jeg er meget tilfreds med det. Og synes det er dejligt at kunne kifte lidt mellem smagsvarianter indenfor det kornfrie uden at skulle lave et foderskift, da det jo er det samme mærke.
Light foderet var ikke light nok til min kastrerede hanhund, så han får det ikke.
Jeg køber det her:
http://www.porcani.dk/group.asp?group=131
De har mange varianter, god pris, god service, gratis levering og også de nye varianter fra Arcana har de.
Nogle gange bestiller jeg dog en sæk med hjem hvis jeg alligevel bestiller andet fra Zooplus.de
De har knap så mange varianter, men de er lidt billigere.
Jeg er meget tilfreds med Acana, men skulle jeg lave et foderskift, hvilket jeg ikke planlægger, så ville jeg kigge på Wolfsblut eller ZiwiPeak.
jan 2008
Dermed ikke sagt at det ikke er en god guide-line, men det er ikke 100% ensbetydende med at det så er det der er bedst, eller bedst for netop din hund.
Bergkamp er nu på Hills r/d calorie-let diet foder, som indeholder mange flere fiber end sædvanligt foder.
Det gør at han skider meget mere end da han var på Acanas ligt foder, men hans krop optager hurtigt fiberet så han får en bedre fornemmelse af mæthed, men kroppen kommer af med affaldet hurtigere.
bare lige en lille sidebemærkning.
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 169 Svar: 3.632
Albas pels blev rigtig flot, hun fældede minimalt, spiste med velbehag og pøllede minimalt.
Men.
Hun var meget sulten på det foder - og fik faktisk foder 4 gange om dagen - det kunne vi så sagtens få til at hænge sammen.
Hun fik dog også forhøjet nyretal og derfor måtte det stoppe.
Jeg anbefaler stadig orijen da jeg kender så mange hunde der fungere godt på det - jeg mener blot der skal holdes øje med hunden pga. Det store protein indhold.
okt 2008
Følger: 44 Følgere: 30 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.053
jan 2008
Jeg giver min tæve Almunia det kornfrie. Og skifter mellem de kornfrie varianter til hende.
Der er dog ikke hverken hvede eller majs i nogen af varianterne, men ja, der er korn i hvalpefoderet, light foderet og nogle af de andre varianter.
Det er jeg godt klar over.
jun 2012
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 186
jun 2012
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 186
Og på dyrelageret er der gratis levering uanset pris?
acana vs orijen