{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Det sker kun for naboen ! {{forumTopicSubject}}

En dejlig solskins fredag og planen er legoland med min kærestes familie. Jeg køre ned med Lady til min morfar da jeg ikke vil lade hende være alene i 8-9 timer, grundet at hun ikke er vant til det længer pga nye arbejdstider. Har været lidt urolig aften inden for at lade min morfar passe hende, da hans have ikke er ordenligt indhegnet, men tænker hun har aldrig stukket af der fra endnu så hvorfor skulle hun pludselig begynde på det, hun er jo ikke alene i haven. Men da jeg siger farvel og går, finder lady en smut vej og står allerede ude ved bilen. Jeg tager hende med ind igen og min morfar får lukket af at hun "ikke" kan komme ud. Denne gang bliver hun og jeg køre hjem og vi vender snuden mod legoland. Omkring kl. 17:30 opdager jeg at min morfar har ringet 2 gange, jeg mærker med det samme en angst for at ringe tilbage. Men den følelse skulle ikke stoppe endnu. Da jeg får fat på ham får jeg meldigen at Lady er løbet væk, fordi hun ville efter min moster. Jeg havde dagen før bedt min moster tage ud forbi og kigge til Lady mens han skulle på cykeltur. Men da hun forlader huset vil Lady med og hun finder igen en smutvej. Meldingen lyder på hun har været væk en halv time. Jeg ringer min mor op og bedre hende og min søster om at køre der ud for at lede. Jeg er klar til at forlade legoland da jeg pludselig får meldigen at hun er tilbage igen. De 10min var de væreste 10min i mit liv. Var så bange for at jeg aldrig ville få hende af se igen, bange for at hun ville blive kørt ned smiley ' Tanken om at jeg resten af mit liv skulle gå og kalde på hende gjorde mig sku bange! Da min mor kommer ud til min morfar tager hun Lady med hjem og jeg kan igen slappe af og nyde den sidste time i legoland.

Og jeg som troede det kune ville ske for naboen, ja man bliver kloger smiley - Dejlig aften til jer alle derude ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det sker kun for naboen !
Kommentér på:
Det sker kun for naboen !

Annonce