{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Voldsomt hævet under løb {{forumTopicSubject}}

Chianti kom meget sent i løb første gang, hun var tæt på de 2 år.
Hun blev 3 år i maj og er nu lige startet sin 2. løbetid.
Hævelsen fra første løbetid faldt aldrig og nu hvor hun er kommet i løb igen er hun hævet endnu mere. Gåture gider hun ikke... det virker nærmest somom hun er generet af den voldsomme hævelse.

Og det er meget voldsomt... ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det andet end at sige at det nærmest ligner at hun har 'hængeklunker'

Mine forældre der selv har haft cocker tæver i 30 år siger at de aldrig har set en tæve hæve så voldsomt.

Det jeg gerne vil spørge om er... er der nogen som har oplevet den slags?

Vi skal til årsvaccination her i august og der har jeg helt sikkert tænkt mig at spørge dyrlægen også, men ville lige høre om I måske havde hørt om den slags før.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Voldsomt hævet under løb
  • #1   28. jul 2012 Mine tæver hæver ikke særlig meget under løbetid.

Jeg er af den pylrede type - jeg ville tage til dyrlæge, hvis der var noget, der generede mine hunde. De kan jo ikke sige til, hvis noget gør ondt...

• #2   28. jul 2012 Ja det var jo også min tanke. Men tænkte at jeg lige ville høre ad herinde først. Hvis det nu var ganske normalt at de hæver så voldsom ville jeg ikke kontakte dyrlægen inden vi alligevel skal derned i næste måned.

• #3   28. jul 2012 De hæver under løbetiden,men så falder det,når løbetiden er overstået,sådan er det i hvertfald hos os,nu er hun 9 år og hun er i løb 2x årligt.Jeg havde overfaldet min dyrlæge forlængst,hvis det havde været min tæve,men jeg er også et pyldrhoved.

• #4   28. jul 2012 Jeg har snakket med dyrlægen om både hendes sene 1. løbetid og om at hævelsen aldrig faldt. Han mente at fordi hun er lille ift sin race var det ok at hun først kom i løb så sent. Og det at hævelsen aldrig fald ville han gerne vente og se hvad der skete når hun kom i løb igen.
    Jeg er også et pyldrehoved. Efter hvad der skete med Fisen (min tidligere cockerpige) er jeg meget OBS på ændringer osv ved Banditten

Kommentér på:
Voldsomt hævet under løb

Annonce