3. jul 2011 Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
Medlem af DKK ? {{forumTopicSubject}}
Ja varmen må have steget mig til hovedet, tænk sig at jeg overhovedet overvejer det her
Nå men pga en anden tråd kom jeg ind på DKKs hjemmeside, og kiggede lige lidt rundt. Og nej hvor er der bare mega mange fede fordele ved at være medlem af DKK
Så mit spørgsmål er egentlig. I der er medlem af DKK er i tilfredse?
Er bladet HUNDEN, værd at læse?
Bruger i alle jeres gode muligheder?
Og skal man egentlig have hund med DKK tavle for at være medlem?
Ingen af mine har jo tavle, men den næste jeg skal have har DKK tavle. Da jeg blev rådet til det af en opdretter herinde, godt nok er der mange år til den kommer. Men det er måske meget godt at blive medlem allerede nu?
Da den hund skal udstilles og sådan
Håber i gider svare en meget varm spørgejørgen
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Jeg læser ofte Hunden og synes det er ok
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.609
Bladet "Hunden" synes jeg er et godt blad som jeg læser med glæde:)
Har fået en del rabatter på bl.a reg. af importede hunde, grundet mit medlemsskab...
Gr på udstillinger og der er vist også rabat ved tilmelding nr man er medlem..
Nej, du behøver ikke eje en hund med dkk tavle for at være medlem..
Hvis du er på udkig efter en Dkk hund er hundeweb genialt - og dette har du adgang til som medlem
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
jul 2011
Har lovet at kontakte den avler jeg talte med herinde, når tiden er til ny hund. Så hun bliver den første jeg kontakter men helt sikkert et kæmpe plus at man kan komme derind og kigge oss.
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.911
jul 2011
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.350
Jeg har faktisk slet ikke styr på hvilke muligheder de ellers har
Du kan sagtens blive medlem uden en tavle hund. Og hvis du planlægger at købe hund, så er hundeweb guld værd!
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 173 Svar: 2.035
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 218 Svar: 1.827
Jeg overvejer at melde mig ud igen, da der ikke er nogle træningssteder under DKK der ligger tæt på mig og udstilling fanger mig heller ikke
Så nu træner jeg lydighed og agility i Vedbæk hundeklub, da det ligger tæt på mig. Og der betaler jeg jo i forvejen klubkontigent og for at træne der.
Ville rigtig gerne støtte klubben, men jeg synes 450 kroner om året er mange penge, når man er på SU og kun får et hundeblad ud af det, som jeg personligt synes er nogenlunde, men ikke noget jeg kunne finde på at gå ned og købe i en kiosk
Men når jeg engang får flere penge mellem hænderne, skal jeg med garanti indmeldes igen, da jeg jo gerne vil støtte op om klubben og de gode ting de gør.
jul 2011
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 59 Hunde: 5 Annoncer: 2 Emner: 346 Svar: 14.182
Bladene er helt og aldeles ligegyldige imo - og som en skriver, man kan læse dem på biblioteket hvis man har lyst
jan 2006
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 173 Svar: 2.035
jan 2006
jan 2006
Det mente jeg bestemt også. Andet ville da være en smule sært
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 3.714
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Det er kun hvis man af en eller anden grund er udlukket feks grundet salg af ikke stambogsførtehunde, brud påregler, aktivitet i modarbejdende klubber eller andet at man ikke kan få registreret sine hvalpe.
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Dkk har for nylig trådt noget så grundigt i spinaten, mht avlsrekstriktioner.
Bladet er mig så evig ligegyldigt, da historierne er sådan nogle pussenussehistorier og ellers er det mest artikler om dogdansing, agllerity og udstillinger. Når det gælder brugshundekonkurrencer (sph 1 & 2, Ipo dm ol) kommer der et par enklete linjer, om det
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Emner: 376 Svar: 3.645
Er der vedtaget noget i fremtiden med f.eks . schæferen ? er der slækket på restriktioner? jeg har ikke fulgt så meget med
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 489
Alle mine hunde har DKK-tavle, og jeg udstiller den ene. Jeg går til ringtræning i DKK, men til lydighed hos en privat hundetræner.
Bruger hundeweb dagligt i mit arbejde i avlsudvalget i Broholmerselskabet, har været til et par foredrag arrangeret af DKK, og skal snart i gang med et par moduler af opdrætteruddannelsen.
Jeg er ikke enig i alle DKK's dispositioner, men jeg bakker op om det store arbejde, der trods alt laves for vores hunde.
aug 2004
Følger: 46 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 2.048
Det er da vel en joke??
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.959
Også er jeg samtidig dybt skuffet over deres valg i forhold til avlsrestriktionerne...
Men jeg ka ikke undvære adgangen til Hundeweb Det er et genialt værktøj - intet mindre end genialt!
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
Er glad for bladet hunden og det giver mig følelsen af at få noget for mine penge, selvom jeg ikke er den store læser.
Jeg har endnu ikke benyttet mig ikke rigtig af nogen af deres muligheder og tilbud andet end udstilling og hundeweb.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 1.730
Hvis man ikke bruger dem, så skal man kun gøre det for at støtte dem.
Jeg bruger ikke deres tilbud, og der er for mange ting jeg er uenig med dem i, og dårlige oplevelser med adminstrationen gør, at jeg ikke ønsker at støtte dem.
Tror mange er medlem pga af hunde web, samt det at FCI kun anderkender 1 klub i hvert land (DKK i Danmark).
Mange er medlem fordi der ikke er mange alternativer.
DKK har mange gode tilbud, men der er ting de godt kunne stramme op på, feks med avlskrav osv, Og at de burde tale alle deres medlemmer/racers sag.
DKK behøver ikke forbedre sig, fordi de ikke får meget konkurrence, samt at de nærmest har monopol pga. FCI.
aug 2004
Følger: 46 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 2.048
suk,forfærdeligt,mine forældre havde en gang en schæfer med rigtig dårlige hofter,kan godt huske problematikken fra den gang.DKK er også i gang med at pille ved avlsrestriktionerne ved min race,rigtig for dårligt.
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Emner: 376 Svar: 3.645
Trist - virkelig en skam for racen, selvom man jo kan give dem ret i at selvom hundene har været fotograferet har det ikke hjulpet - men det her gør det sku ikke bedere, blot værrer - for der er nogle som kan finde på at avle på dårlige hofter- der er hundeweb uundværligt, og så er det en skam at det kun er medlemmer der har adgang, for folk gider ikke blive medlem kun for det.
Og et sted som hundegalleri er kun en lille procentdel af danmarks hundeejer, de går ikke herind og læser før de handler hund, de plejer at komme herind når hunden er købt og kommet hjem -
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.609
Jeg er dog enig i at det er forkert og at det ikke burde være muligt :O))
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.350
Jeg er også medlem af sheltie klubben under DKK
Jeg har intet godt at sige om deres slækkede krav! Her er jeg dybt skuffet!
Medlem af DKK ?