{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Foder - hvorfor kan det ikke bare være let? {{forumTopicSubject}}

hej.. jeg har en meget kræsen hund/hvalp
han spiser intet og det var allerede før vi fik ham, altså er problemet startet hos opdretter, han har spist nogenlunde her i de sidste 2 mdr, men her for en uges tid siden er han næsten stoppet med at spise.. vi har prøvet alt før de 2 mdr da han hel og ikke der ville spise..

vi har prøvet at give ham mad og tage det fra ham hvis han ikke spiste, efter 10-14 dage hvor han næsten ikke havde spist noget måtte vi opgive, da han blev meget tynd.. og vi besluttede at han bare skulle have adlibitum

dåse mad virker kun en enkelt dag af gangen, og mange slags foder er blevet prøvet og intet har vækket interessen i mere end en dag af gangen..

vi er hoppet back to basic med royal canin hvalpefoder til de små hunde (ikke til de helt små, da han slet ikke røre denne) og nu får han tilbudt mad 4 gange om dagen og har endnu ikke spist noget..

jeg har læst lidt om BARF og overvejer at vække hans interesse for mad via det og stille og roligt komme tør kost over i..

leverposteg og lign snuser han ikke engang til, også må katten ellers gerne få det.. vi har blødt det op, både med dåse mad og uden, med lidt bulion i og kød i, intet vil glide ned, dyrlægen bliver ved med at sige at han skal have deres mad, men han gider ikke at røre det..

er der andre end mig der har stået i den situation og hvad gjorde i ved det? desuden ville jeg også gerne høre lidt meninger omkring BARF

med venlig hilsen Stine Thuesen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder - hvorfor kan det ikke bare være let?
Kommentér på:
Foder - hvorfor kan det ikke bare være let?

Annonce