{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Løs hund der kommer hver dag {{forumTopicSubject}}

Vi har en sort labrador/mcstiff tror jeg det er, der kommer her næsten hver dag. Jeg har lige haft Laika i løbetid, og hun er blevet parret, så dukker ham her op ud af den blå luft. Godt jeg var ude jeg fik hurtig fat i laika og lukket hende ind.

Jedg fik fat ik den anden hun den havde halsbånd men ingen navneskilt. Naboerne har også set den flere gange, vi bor på landet så derfor har vi ikke mulighed for at se hvor den kommer fra.

Har lige besluttet at næste gang den kommer lukker jeg den ind i gangen og ringer efter politiet, så må de hente den og finde ud af hvor den hører hjemme.
Det koster omkring et par tusind for ejeren som så forhåbentlig tænker sig om for eftertiden.

Jeg har tit børn der render rundt alene ude, hvad nu hvis den lige pludselig bliver aggresiv.
Hvis Laika går ude og hun afviser ham ved jeg jo ikke hvordan han reagere.

Bare min mening, Pia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løs hund der kommer hver dag
  • #1   24. jul 2012 1. Bed dem om at holde styr på deres hund

2. Hvis det ikke virker så brug alt fra politi til mulighed for at aflive hunden, alt efter hvor man bor. Hvis en ejer lader en hund strejfe, så bekymrer man sig ikke om den.

• #2   24. jul 2012 Hvorfor i alverden skulle den aflives ???????

• #3   24. jul 2012 Tonny - ja, hvorfor skal den dog aflives? :s

• #4   24. jul 2012 Tonny: Som jeg forstår ved de ikke hvem der ejer.

Pia: Håber i fanger den og den er ganske nem og fredelig smiley

• #5   24. jul 2012 Synes det lyder fornuftigt at lukke den inde næste gang og så lade politiet finde ejerne... Forhåbentligt lærer de så noget af den klækkelige bøde de får smiley

Tonny og....:
    Har du læst startindlægget... og hvorfor skulle de gøre alt for en aflivning? Mystisk holdning du har!

• #6   24. jul 2012 ved nogle her nede hvor hunden løb en tur den blev indhendted det kosted ejeren 4000 kr,

• #7   24. jul 2012 Jeg er også med på ideen om at fange den, og få politiet til at afhente den..

Synes det er at sende ejer en meget klar melding om at man er træt af at have den rendende..
    Jeg ser dog ingen grund til at gå så langt, som til at aflive hunden, altså medmindre den udviser aggressiv adfærd, og ejer vælger at forsætte med at have den rendende løs, efter den har været i politiets varetægt en gang..
    Men spørgsmålet er om hunden er chippet, er den ikke det (hvilket jo desværre ikke alle gør, trods det er lovpligtigt) så bliver den fremlyst i tre dage, hvor efter den overdrages til et internat, som så kan vidreformidle hunden...

Om så ejer er så glad for sin hund, at denne overhovedet vælger at dukke op hos politiet ved fremlysningen, vel vidende at det kommer til at koste i omegnen af 5000kr i samlede omkostninger (bøde, transport med falck, samt indlogering på internat) er så en ganske anden side af sagen!!!

• #8   24. jul 2012 Tak skal i ha allesammen, dog er det med aflivning lige groft nok synes jeg.
    Nu har jeg selvfølgelig gået og tænkt over det med Laikas løbetid og hanhunden.
    Laika er allerede blevet lidt tyk hen over bugen og hun blev parret d. 1-7 kan det passe allerede nu eller hva ( har han været der før jeg ????)
    Jeg er godt nok meget i vildrede for vi har aldrig før haft en hund der skal ha hvalpe?????.
    nogen ideer
    ØV ØV ØV

• #9   24. jul 2012 Pia Når man går og håber på hvalpe,. vil man den en dag se tegn og den næste ingen.
    Det kommer du nok til at gøre 1-2 uger endnu.
    Sådan har det altid været for mig.

• #10   24. jul 2012 tusind tak for så er hun nok drægtig.

• #12   12. dec 2012 med den sort ved jeg ikke men hvalpene blev tydeligvis født
    http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/70860-4uger_og_nogle_banditter

• #13   12. dec 2012 Kender dit problem, det er møg irriterende, her har jeg så en labrador og en golden retriever rendende, labradoren med halsbånd uden hundetegn, og retrieveren uden noget som helst, ikke særlig smart når man har små tæver i løb..

Når min smarte maskine til at lave navneskilte kommer, så går jeg direkte ned og fortæller ham om loven smiley

Hvis det er muligt at finde frem til ejeren synes jeg du skal bede personen om at holde styr på sin hund, og at du en anden gang lader politiet klare opg.
    Hvis du ikke kan få fat i ejer, så ring til politiet med det samme

• #14   12. dec 2012 Havde ikke set det var en gammel tråd, hovsa smiley Håber problemet er løst smiley

• #15   14. dec 2012 det gør da ingenting smiley den løber her stadig og vi kender ikke ejeren. den er heller ikke nem at få øje på for den gemmer sig hvis der kommer nogen, så det er blevet en vildhund. det er synd for den.

Kommentér på:
Løs hund der kommer hver dag

Annonce