{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Kløer {{forumTopicSubject}}

Jeg behøver råd.
Tirsdag var Peanut hos hundefrisøren, da jeg ikke kunne få bugt med en del knuder i hans underuld. Frisøren sagde at det var undeulden der var eksploderet og at det var normalt i alderen 9-11 mdr. Min hund har ikke haft underuld før så dumme mig var var ikke obs nok på det. Han blev klippet meget kort og nu kommer spørgsmålet. Efter han kom er blevet klippet virker det som om noget bider ham ved haleroden, dette hænder flere gange om dagen, han klør bider der i 2 sek og så er det glemt.
Jeg har tjekket for lopper, frisøren sagde der var ingen lopper, han fik Frontline for ca 2,5 uge siden og der er INTET at se. Han får samme foder.
Nogen ideer hvorfor eller hvad det kan være ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kløer
  • #1   21. jul 2012 bobby gør det samme når han bliver klippet kort, min dyrlæge siger at det er følelesen af halens hår (den bliver ikke klippet) der bliver mere mærkbar når de er korthåret, det stopper igen når han får længere pels smiley

• #2   21. jul 2012 Ja ha, det lyder faktisk logisk og jeg har selv overvejet om haledusken som stadig er lang kilder ham, men troede ikke han kunne mærke det smiley
    Super tak for svar, så venter vi bare nogle uger på håret vokser ud på kroppen.

Kommentér på:
Kløer

Annonce