{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.561 visninger | Oprettet:

Katrine J
Katrine J
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 40

Lab hvalp har meget stor mave {{forumTopicSubject}}

Hej

Min lab hvalp på snart 9 uger har en meget stor mave, den ser meget meget stor ud når hun lige har spist, ellers ser den bare ret så oppustet ud.

Jeg tænker om der er noget galt med hende? :s

Skal hvalpe have lidt store maver, er det lidt ligesom små børn eller hvad er jeres erfaring?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lab hvalp har meget stor mave
  • #1   20. jul 2012 Jeg ville tage til dyrlægen og få tjekket for orm smiley

• #2   20. jul 2012 Er det altid eller kun lige nu?
    Altså "børn" også dyr har gerne den der lidt store vamsede mave:) det havde vores killing i hvertfald, ellers kan det evt også være orm? Men hvis det er når den lige har spist vil jeg tro det er helt normalt;)

• #3   20. jul 2012 tror det er normalt at hvalpe har en lidt rund mave, men husk på at alle hvalpe via moderen har orm #, Normalt # så de skal have ormekur nu omkring 10 12 uger og igen 17 uger tror jeg nok det er ..

• #4   20. jul 2012 Altså, alle hvalpe har orm, så ormekur er påkrævet smiley Derudover, så er det meget normalt at de ser lidt "tykke" ud smiley -Især efter de har spist smiley

• #5   20. jul 2012 Det er først når hunden er voksen den ikke skal have total oppustet mave... Det havde min Zita efter at have spist 2kg foder hun havde tyvstjålet.... Typisk lab smiley

• Katrine J
    Katrine J Tilmeldt:
    maj 2012

#6   20. jul 2012 Hun skal have sidste del af ormekuren på søndag.

Det er hele tiden den er lidt stor, og det ser helt voldsomt ud når hun ligger ned.
    Tror i man kan tage forbi en dyrlæge og sige "Hej, ser min vaps normalvægtig ud?"
    Koster det en hel konsultation tror i?

• #7   21. jul 2012 Tror slet ik det er nødvendigt smiley -Men hos vores dyrlæge kan man sagtens komme forbi og få vejet hundene uden at skulle betale, og har man lige et spørgsmål kan man jo lige snige det ind smiley

• Katrine J
    Katrine J Tilmeldt:
    maj 2012

#9   21. jul 2012 Har ikke spurgt hende(opdrætter). Det er deres første kuld, så ved ikke hvor meget hun ved om det smiley

Jeg tror jeg tager forbi dyrlæge mandag og lige får ro på smiley

Tisinde tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Lab hvalp har meget stor mave

Annonce