{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.931 visninger | Oprettet:

Løs hjerteklap! {{forumTopicSubject}}

Av, mit hjerte gør ondt.
Er lige kommet hjem fra dyrlægen med den trist nyhed at Rocco ikke vil leve mere end 1-2 år, og at der er stor chance for at han kollapser inden da.

På scanneren så man hans ene hjerteklap sidde HELT løst, det var som at se er blad man holder med to fingre i stormvejr.
Dyrlægen sagde at der intet kunne gøres, og hvis han ikke kollapser pga. vand i lungerne eller hjertestop inden dette år er komme, så kan de MÅSKE give ham noget blodtryksmedicin der kan forlænge hans liv 1 år hvis man er heldig. Det positive er at han lider ikke.....

<i>
Er der nogle der har haft/har hunde der fejlede dette? Hvordan gik deres/jeres forløb?
Er der virkelig INTET man kan gøre?
</i>

Vi opdagede det til årligt tjek, og fik ekstra blodprøver og scanning da vi synes han havde været mere ugidelig og gnaven end han plejer. Der var ikke noget at høre på hjertet blot 5 måneder inden.

Købte Rocco på et stort FCI godkendt opdræt, da det var min første tavle hund troede jeg naivt at nu fik jeg en superhund med alt i orden, desværre har han både haft løse knæ på begge ben (3xoperation), lavt stofskifte, hjerteflimmer og nu dette til at slutte hans liv med. Min lille mand, men han har altid været så god som dagen er lang, en stor bamsehund i lille krop. God overfor alt og alle dyr som mennesker.

Undskyld det lange indlæg.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løs hjerteklap!
Kommentér på:
Løs hjerteklap!

Annonce