{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Aktivering i sommervarmen! {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg ved ikke om i andre har samme situation som os her hjemme, men vi har i hvertfald et styks super somme- doven hund. Han orker næsten ikke at gå tur i den varme, så om dagen bruger vi lidt ekstra tid hjemme og gemmer de gode ture til om aften.
Derfor skulle jeg bruge lidt ekstra aktiverings lege, så han ikke går helt i stå. smiley Jeg fandt bl.a. denne, et rigtig hit hos os, som jeg lige ville dele!
Jeg be'r hunden sætte sig mens jeg for øjnene af ham gemmer godbid, legetøj whatever under et håndklæde, og så skal han ha' lov at finde det. Han graver, hiver og vælter sig rundt i håndklædet indtil genstanden kommer til syne, og det skulle, i følge ophavsmanden, udfordre både hjerne og snude. Sværhedsgraden variere hos os, alt efter størrelsen på håndklædet. smiley
Der udover aktivere jeg selvf. også med andre ting, f.eks. fedter gulvet ind i frolic-spor, gemmer hundemad alle steder og leger at hunden er målmand i dørkarmen... : )
Men hele min ide med dette indlæg var selvf. at høre hvad i bruger af aktivering og tidsfodriv mellem de lange varme middagslure her i den skønne varme. smiley
Og så ellers bare fortsat god sommer! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering i sommervarmen!
  • #1   19. jul 2006 Han bruger også oceaner af tid på at sove, men da vi ikke lige kan springe i vandet når vi vil, bliver der lidt overskuds tid mellem alle lurene, og den forgår somregel inde for, da det er for varmt ude...
    Og skal jeg være helt ærlig, så er jeg ski altid så bange for at hunden "keder" sig, og ikke får brugt hoved og snude nok. Vi har ingen have og derfor sætter jeg en ekstra ære i at give ham lidt adspredelse inden for, specielt når det er så varmt han ikke gider gå tur, og derfor heller ikke bliver særlig mange udfordringer rigere der. Det er kun inde han liver lidt op for at lege og så'n...
    Det bliver godt at komme i hus med have, og gerne en strand eller sø rundt om hjørnet. ;P

Kommentér på:
Aktivering i sommervarmen!

Annonce