{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for regn/vind
  • #1   9. jul 2012 Vores Zenta hader hader HADER regnvejr.. Hun går selv ud, men hun løber direkte ind efter hun har tisset.
    Vi har dækken til hende, det købte vi på tilbud, aner ikke hvor de har dækkner nu? smiley

• #2   9. jul 2012 jeg aner ikke hvordan man træner en hund til at elske regnvejr detsvære.
    Her HADER akita regnvejr og gå ture skal bare overståes ikke noget med at hyggesnuse her og det foregår på æselmaner mig forest med et stædigt æsel bagefter og Bailey der elsker regvejr foran.

• #3   9. jul 2012 Ha ha, Zabrina...........Sådan er det også herhjemme. Igor stemmer alle fire poter i jorden og skal slæbes med, samtidig med at enten Isis eller Anubis er revende ligeglade og bare trasker afsted.
    Kriks: Din hund skal jo ud og gå- om det er regn, sne eller solskinsvejr.
    Lad vær med at lokke.
    Bare gå. Nøk om nødvændigt i linen (altså ikke trække, men små nøk). Lad vær med at komme med små opmundrende tilråb- det, og lokkeri, får bare din hund til at tro at vejret er endnu mere ubehageligt noget.

• #4   9. jul 2012 griner godt at høre at det ikke kun er mig der ligner et eller andet mærkeligt noget når jeg går tur i regnvejr. Akita bliver bare så tøse stædig at det ender med at jeg næsten trækker hende af sted og Bailey trækker den anden vej for NØØØJ hvor går det bare for langsomt til hendes lille tenage hjerne.

Men mærkeligt nok når vi er på vej hjem er det lige modsat, Akita kan ikke komme hurtigt nok afsted og Bailey mener at vi skal da ikke hjem endnu

• #5   9. jul 2012 det prøver Akita også men den går bare ikke her

Kommentér på:
Bange for regn/vind

Annonce