{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.882 visninger | Oprettet:

Min hund er blevet overfaldet :'( {{forumTopicSubject}}

Står i den rigtig triste situation at min hund er blevet overfaldet, ikke bare en gang, men hele 2gange på 14timer..

Første gang igår aftes af en Cockers Spaniel, da jeg var på vej hjem fra mine forældre.. Min dreng var i snor og hunden løb direkte ud og bed ham i siden.. Jeg tog hurtigt Kato op på armen, men hunden blev ved med at hoppe op af mig for at bidde Kato imens jeg er på vej væk.. Jeg råbte til ejeren at fik de ikke fjernet deres hund, så ville jeg sparke den væk fra mig.. Der kom ingen ejer, og jeg gjorde som jeg sagde, og først derefter stoppede hunden og ejeren kom ud.. Ikke noget jeg er stolt af at have gjort, men jeg måtte tænke på min hunds sikkerhed og sørge for at jeg ikke blev bidt..

Idag da jeg var på vej ned til mine forældre, skete det så igen.. Men denne gang var det en Pekingeser som også var løbet ud af haven og bed Kato i det ene bagben.. Tager ham igen hurtigt op på armen, og hunden blev ved med at hoppe op af mig imens jeg var på vej væk.. Råbte det samme som dagen før, og måtte igen sparke hunden væk.. Denne gang fulgte hunden efter mig, ca. 20m, inden den vendte om.. Ejeren har ikke set det..

Kato er først nu mærket af det, har lidt ondt i det ene bagben og jeg er selvfølgelig grædefærdig.. smiley

Ingen af ejerne har set det, og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op.. Min hund har været i snor begge gange, og begge overfald er fuldstændig umotiveret.. Frygter virkelig at min hund er ødelagt for livet.. smiley

Kan jeg vente med at ringe til politiet imorgen?
Og hvad skal jeg ellers gøre..

Alle råd er velkomne..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund er blevet overfaldet :'(
Kommentér på:
Min hund er blevet overfaldet :'(

Annonce