{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

lidt udflåd - - normal opførsel - - {{forumTopicSubject}}

Altså Ipsen 13 måneder, erhelt frisk, opfører sig helt som hun plejer, drøner rundt og leger, provokerer Nova, jagter fugle og frøer osv.... men i går synes jeg hun havde lidt slimet udflåd helt klart og ikke lugtende, vaskede hende for at se om det kom igen om aftenen, det gjorde det ikke...
Men nu til aften da ´jeg løftede hende kunne jeg mærke at hårene omkring åbningen var stive....

Noget bud på hvad det kan være ??

Jeg ved godt jeg skal have ringet til dyrlægen i morgen tidlig, vi skal køre på ferie med hund på tirsdag s¨å tøt ikke uden at få hende checket og evt få hende givet en penicillin kur... men er det normalt at der er sådan noget af og til... hun var i løbetid sidst i marts....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lidt udflåd - - normal opførsel - -
  • #1   6. jul 2012 Vi har flere gange oplevet gennemsigtigt flåd nogle mdr efter løbetid eller mellem løbetider. Dyrlægen sagde, at det var helt normalt. Man behøver først reagere hvis flåddet bliver grønligt, mørkegult eller lugter.
    Antibiotika skal kun gives ved nogle betændelsesformer. Hele verden nærmer sig resistent over for mange former af medicinen, så den skal bruges med omtanke. Ikke ved lidt harmløst flåd.

• #2   6. jul 2012 har været til dyrlæge med hende, og han mener det kan være lidt irritation/katar, han sagde også at det var normalt og at det tit løser sig efter anden løbetid... hun var lidt rød, men ellers absolut ingen tegn på underlivsbetændelse...fik dog en penisillin kur med som jag selvfølgelig kun giver hvis udflådet ændrer karakter/farve, begynder og lugte og hun på anden måde begynder at vise tegn på sygdom, fik det da vi tirsdag morgen med hunde kører til Kroatien og jeg ville være ked at af skulle til dyrlæge i andet land og på ferien...

Kommentér på:
lidt udflåd - - normal opførsel - -

Annonce