Min mor siger jeg er en meget uartig dreng :-( {{forumTopicSubject}}
Hej hundevenner..
Jeg skriver til jer, i håb om at I kan komme med et godt råd til hvad min mor skal gøre. Sagen er den, at jeg synes simpelthen bare synes at det er så hyggeligt at tisse og lave hundeprutter på min mors og fars terasse, selvom jeg har en hel have at kunne gøre det i... Og når jeg har gjort det der, så skal min mor jo ud og gøre rent efter mig derude, for hun siger at det er ulækkert når man skal sidde derude, også mine hundeprutter er over det hele, også siger hun til mig at jeg er et fjols, for når vi er ude og gå tur, vil jeg allerhelst sætte mig og gøre hvad jeg skal, der hvor der er masser af græs... Nogen gange så går hun med mig ud i haven, og lige så snart jeg har tisset eller lavet hundeprutter, så roser hun mig helt vildt, er sød ved mig også plejer hun også at give mig godbider... Ude på vores terasse, har hun prøvet at sprøjte med alt muligt mærkeligt, for hun siger at så vil jeg helt sikkert ikke bryde mig om at lave noget derude, men ligeså snart hun ikke kigger, så gør jeg det da bare igen. Hihi...
Men idag sagde min mor, at hvis jeg blev ved med det pjat, så må jeg ikke sove i min dejlige sækkestol i soveværelset mere, og det går jo bare ikke... Så er der nogen af mine søde hundevenner, der har et godt råd til, hvad min mor skal gøre ved sådan en teenager som mig?
Potedask fra Anton
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 124
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.525
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 124
Jamen, hvis vi fx har været ude og gå, og han har gjort begge ting, så når vi kommer hjem, går der ikke længe også har han været ude og tisse på terassen, her har jeg så flere gange gået med ud, når jeg ved han kan finde på det... Men synes snart jg har prøvet mange ting, og han gør det stadig. Men dog ikke så meget som i starten, der havde han det med at tisse liiige foran døren, det er han dog holdt op med nu Men det er stadig træls han gør det andre steder derude, men når vi sidder derude, så kan han også godt gå op i haven og gøre det.
Min mor siger jeg er en meget uartig dreng :-(