{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Fransk bulldog {{forumTopicSubject}}

Engang når Emmi er blevet voksen, ja ved godt hun er en boxer men alligevel.
Ja så ønsker jeg mig en Fransk bulldog tæve med DKK tavle.
Lige nu har vi to hunde, Emmi på syv mdr. og Nala på snart 12 år.
Jeg mener helt bestemt, at vi skal ha en hund mere når Nala ikke kan mere, gud hvor jeg frygter når den dag kommer.
Min mand mener at en er nok. Jeg kommer med alle de argumenter jeg kan komme på, om hvorfor det er ideelt med to hunde.
Der skulle gerne gå år endnu inden det evt. bliver aktuelt, men min mand er stædig og skal virkelig bearbejdes. Derfor er jeg allerede igang nu.
Kan se at det er en rimelig dyr fætter så vil spare lidt op uden min mands viden, så kan han godt pakke argumentet om prisen sammen..
Men er der ikke nogen herinde der kan fortælle mig lidt om racen, har allerede læst lidt og mødt et par stykker. Men inden jeg bruger alt for meget tid og energi på at overbevise min mand, skal jeg da være helt sikker på at det er en hund for os smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fransk bulldog
  • #1   2. jul 2012 hej (: held og lykke med at overbevise din mand, jeg har heldigvis fået min kæreste overbevist om at få en buller mere smiley meen, den franske er en utrolig sød og kælen hund, som søger alt den opmærksomhed, den kan få, der er ingen grænser, lige til at forfølge folk (kan være pinligt;p) den er så os utrolig stædig, der skal en bestemt opdragelse til, for ellers vil den altså gerne sine egne veje, de kan med de fleste hunde, kender ingen franske som ikke kan med andre hunde, eller mennesker (: jeg elsker racen, og glæder mig til at få en buller mere smiley

  • #2   2. jul 2012 + de prutter utrolig meget;D

  • #3   2. jul 2012 Line.. Det lyder lige som en hund for mig smiley
    Har i forvejen en boxer, hun prutter også helt vildt ind i mellem og snorker smiley


  • #4   2. jul 2012 ja, der findes næsten ikke noget som at blive pruttet på, og man kan næsten se de griner af sig ;b kender ikk så mange boxer, men har en ide om at de to racer minder lidt om hinanden, de er lige fjollet ihvertfald ;b

  • #5   2. jul 2012 Boxeren er også en fantastisk race, men den kræver meget. Planen var egentlig at jeg ville "plage" om en boxer mere, men tror det bliver en for stor mundfuld smiley

    Kan forstå at buller bassen ikke er helt så krævende smiley


  • #6   2. jul 2012 Nej, er de ikke, de skal bare ha opmærksomhed, lidt gåture/have, hvis man ligger på sofaen hele dagen, så gør de os (: men hvis du har flere hunde så er opmærksomhed nok næsten klaret ;b

  • #7   2. jul 2012 Det ligger nok et par år ude i fremtiden med sådan en lille størrelse..
    De to vi har nu har meget ud af hinanden, og der er knap 11 års forskel. Så kan kun forestille mig hvor meget de vil ha ud af hinanden hvis de er mere jævnaldrene smiley


  • #8   2. jul 2012 ja, det er da flot hvis den ældste gider lege smiley min buller er kun 10 måneder, så han vil bare lege med alle, store som små, så det er virkelig skønt, og han har en legekammerat , os en fransk på 9 måneder, og de hygger sig bare så meget, så er da kun skønt med jævnalderen (:

  • #9   2. jul 2012 Åh nej kan slet ikke tåle al den her buller snak, bliver næsten skruk smiley

  • #10   2. jul 2012 kender det godt, må først få en ny buller til næste sommer, så synes altså tiden er lang ;p

  • #12   3. jul 2012 Åh pas på, har man først en, vil man bare have meeeeeeeere!

    Jeg er forelsket i racen! Aldrig har jeg set SÅ meget (og så god) personlighed i én lille hund. Du får hele pakken på en gang. En stor hund i en lille hunds krop. En putterøv af en sofakartoffel, der nyyyyder at ligge og snorke i dit skød, på din mave, liggende i ske eller hvordan det nu lige er muligt at komme til at putte, men samtidig en lille energibombe der bringer tusindvis af smil på sin vej, fordi de er så skønne at se på, når de klovner rundt og spiller fandango. Du får en yderst lærenem hund, der dog alligevel sørger for ikke at gøre det alt for nemt for dig, ved at være hamrende stædig og have enormt selektiv hørelse smiley men med de rette metoder (og de rette godbidder) går det lynhurtigt smiley

    Ej men jeg er simpelthen betaget af den fantastiske race, og Vega er den dejligste hund jeg har haft (og jeg har haft både collie og lab mens jeg har boet hjemme - dog som familiehunde, og ikke kun min). Jeg var meeeeget skeptisk da kæresten foreslog racen, men AL min tvivl blev gjort til skamme - hun er den dejligste lille skabning ever!

    Som sagt er de stædige som bare pokker, og kræver derfor at man er konsekvent. Hedder det ingen hunde i sofaen, så giver man ikke lov en gang, for så skal de nok gøre det til den nye regel smiley
    Vega gider heller ikke altid høre efter når der bliver sagt sit eller kom - men ser eller hører hun lyden af godbidder, så kan hun pludselig alt, sjovt nok smiley

    Klare anbefalinger herfra, virkelig virkelig. Jeg hungrer efter en fransk til, kan simpelthen ikke få nok! Men samtidig kan jeg ikke se hvordan en anden hund nogensinde skulle kunne så meget som komme tæt på hvad Vega betyder for mig.
    Do it, thumbs up og alt det der, du vil ikke fortryde det smiley


  • #13   3. jul 2012 Den franske er en super dejlig race. Den er underholdene og rigtig kærlig.

    Men den kan altså også give den fuld gas. Der er turbo på den bette en :).
    Ikke alle franske er " dovne ". Selvfølgelig kan de putte i sofaen, men der skal aætså også ske noget.

    Bare husk, at kigge dig godt for, når du skal købe engang.
    de har ikke jordens bedste helbred. De kan have problemer med vejrtrækning, allergi, patella, dårlige hofter osv.

    Når tiden kommer, så må du ud og kigge hos nogle opdrættere, og finde den rette. Selvfølgelig gerne steder, hvor de tester deres hunde for lidt forskelligt.


  • #14   3. jul 2012 Elsker mine bullere.. Det var et flot tilbud, det vil jeg rigtig gerne engang smiley

    Tusind tak alle sammen, fordi I gav jer tid til at fortælle lidt om denne helt fantastiske race smiley

    Tror bestemt at sådan en buller basse, vil gå godt i spænd med vores dejlige boxer smiley


Kommentér på:
Fransk bulldog

Annonce