{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

Idag er det 1 år siden han forlod mig... {{forumTopicSubject}}

Idag er det 1 år siden du forlod mig, forlod denne verden til fordel for en uden smerter. Jeg savner dig hver eneste dag, jeg tænker på dig hver eneste dag.

Kongo det sidste år har været fyldt med smerte, og sorg. At miste dig er det værste der er sket for mig, det der har gjort mest ondt.

Da du døde, døde en del af mig. Da jeg begravede dig, begravede jeg en del af mig selv. En del der aldrig kommer til live igen, en del der vil være væk for evigt.

Mange ting er sket det sidste år, du kender jo hver og en af dem. For selvom jeg ikke kan se dig, ved jeg du følger mig. Du ser på mig hver eneste dag, og ved hvordan jeg har det. Du forlader mig aldrig helt.

Men jeg ville sådan ønske jeg kunne se dig, røre ved dig, holde om dig. Det kommer jeg til igen en gang, det ved jeg. Men ventetiden er lang...

Når jeg ser på Musashi ser jeg lidt af dig. Når han springer rundt, ligger og sover i din kurv, ser på mig med et blik som jeg kender, eller når han sidder tæt op af mig. Ja så ser jeg lidt af dig.

Men han bliver aldrig som dig, og han kommer aldrig til at tage din plads i mit hjerte. Men han har sin egen plads.

Kongo tak for alt du gav mig, du har været med til at lave den jeg er idag. Jeg elsker dig så højt smiley

Gemt men aldrig glemt.

Om du smider en kommentar eller ej, er op til dig. Men jeg vil bede dig om ikke at skrive RIP, da det for mig intet betyder. Tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Idag er det 1 år siden han forlod mig...
Kommentér på:
Idag er det 1 år siden han forlod mig...

Annonce