{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Orijen
  • #1   27. jun 2012 vil anbefale dig at bestille det fra zooplus.de- meget billigere end i dk - og hurtig levering smiley

• #2   28. jun 2012 Du kan få det hos barf center fyn i ringe, og der er også lige åbnet en afdeling i næsby hvor de også har det, barf center nord:) tror det er de eneste to steder.

• Leif V
    Leif V Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #3   28. jun 2012 siden hvornår skulle det være et skod foder jeg har været inde og læse deres produkter og det skulle være lige så god som alt andet og jeg gør ikke noget ulovligt forhold til alle andre det eneste er at jeg er videre sælgere og jeg bruger det selv til mine dyr

• Leif V
    Leif V Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #4   28. jun 2012 måske skulle du kigge under Go Care royal

forarbejdet animalsk protein 35% kanin 4%fersk kyllingelever og hjerte ris parbolied knækris tørrede roesnitter fiber 8% løgær vegatabilsk olie 4% rapsfrø kartofler ærtemel hørfrø 4% hydrolyseret animalsk protein kylling fiskeolie 2%laks cikorieinulin 0,5%lecithin kaliumklorid taurin naturlige antioxidaternaturlige tokoferoler rosmarinekstrakt rapsolie lecithin citroncyre siliciumdioxid fructo oligosaccharider zink-methionin mikroenkapsuleret c-vitamin yucca shidegera chelateret organisk selen

det er det der er i den allergi foder til 500 kr

• #5   28. jun 2012 Jeg vil sige at jeg ALDRIG ville købe det foder Leif! Så kunne man lige såmgodt købe pedegree når det er på tilbud

Kommentér på:
Orijen

Annonce