En lille "stoltheds"-tråd fra sidste hundetræning :) {{forumTopicSubject}}
Selvom omstændighederne ikke er så positive, var det alligevel en jubii oplevelse og jeg blev bare SÅ stolt af min lille pige
Vi har en border collie på vores hold der er noget sær og aggressiv, men indtil nu havde det kun været en anden hund på holdet den havde set sig sur på, hvis den kom for tæt på. Desværre synes den anden hund det er rigtig sjovt at opsøge border collien, så det har været lidt anspændt for både de to ejere men også for os...
Den har ikke før vist aggressive tegn over for Raya men den dag kom hun alligevel for tæt på under en vand pause, border collien bed hende og lavede en lille flænge/hudafskrabning (ikke noget særligt, dog blødte det lidt), Raya hyl og trak sig lige som hun skulle...
Senere er de 6 hunde fordelt på 2 forskellige soft agility baner og løse når banen gåes igennem selvfølgelig... Border collien holder sig altid hos sin moar men den her gang løb den helt umotiveret tværs over banen lige over til den hund den havde set sig sur på og angreb... De andre løse hunde kom den anden til undsætning - inklusiv Raya og det hele skete kun 10-15 meter fra os :s Jeg så lige den værste billeder i mit hoved med at nu skulle hun rigtig give den gengæld nu når hun havde opbakning fra de andre hunde men på trods af den korte afstand lykkedes det mig at kalde hende til mig med EN komando - jeg tror da nok lige jeg var STOLT og lettet
Hun er jo kun de 7,5-8 måneder og en rigtig teenager, så jeg synes det var rigtig flot af hende, men måske hun også godt kunne høre alvoren i min stemme
Bare en lille wee oplevelse fra mig
I er meget velkommen til at dele andre "stoltheds" øjeblikke / wee oplevelser i har haft med jeres hunde
maj 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 1.746
maj 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 1.746
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.030
En lille "stoltheds"-tråd fra sidste hundetræning :)