{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

En lille "stoltheds"-tråd fra sidste hundetræning :) {{forumTopicSubject}}

Selvom omstændighederne ikke er så positive, var det alligevel en jubii oplevelse og jeg blev bare SÅ stolt af min lille pige smiley

Vi har en border collie på vores hold der er noget sær og aggressiv, men indtil nu havde det kun været en anden hund på holdet den havde set sig sur på, hvis den kom for tæt på. Desværre synes den anden hund det er rigtig sjovt at opsøge border collien, så det har været lidt anspændt for både de to ejere men også for os...

Den har ikke før vist aggressive tegn over for Raya men den dag kom hun alligevel for tæt på under en vand pause, border collien bed hende og lavede en lille flænge/hudafskrabning (ikke noget særligt, dog blødte det lidt), Raya hyl og trak sig lige som hun skulle...

Senere er de 6 hunde fordelt på 2 forskellige soft agility baner og løse når banen gåes igennem selvfølgelig... Border collien holder sig altid hos sin moar men den her gang løb den helt umotiveret tværs over banen lige over til den hund den havde set sig sur på og angreb... De andre løse hunde kom den anden til undsætning - inklusiv Raya og det hele skete kun 10-15 meter fra os :s Jeg så lige den værste billeder i mit hoved med at nu skulle hun rigtig give den gengæld nu når hun havde opbakning fra de andre hunde men på trods af den korte afstand lykkedes det mig at kalde hende til mig med EN komando - jeg tror da nok lige jeg var STOLT og lettet smiley Hun er jo kun de 7,5-8 måneder og en rigtig teenager, så jeg synes det var rigtig flot af hende, men måske hun også godt kunne høre alvoren i min stemme smiley

Bare en lille wee oplevelse fra mig smiley

I er meget velkommen til at dele andre "stoltheds" øjeblikke / wee oplevelser i har haft med jeres hunde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lille "stoltheds"-tråd fra sidste hundetræning :)
  • #2   22. jun 2012 Det var ikke banegennemgang smiley Det det jo er soft agility løber vi ikke rundt men i et lidt langsommere tempo så der kan være flere på banen ad gangen smiley Kan godt se det måske var lidt forkert ordvalg

• #4   22. jun 2012 Den her gang var det 2 baner med 3 hunde på hver og ca 10 forhindringer smiley Det handler mere om at tingene bliver udført præcist og ikke for krævende fysisk smiley Det er derfor jeg kan gøre det med Raya som jo ellers er en tung hund og det er rigtig godt som tillids øvelser og lidt anderledes træning smiley men det ser slet ikke lige så sejt ud som når i rigtige agility folk gør det smiley Der er faktisk lidt billeder på Raya's profil derfra..

• #5   22. jun 2012 ja igår til hunde træning "tog" min træner Cito legede med ham og han fik IKKE lov til at se hvor jeg løb hen..! så gik jeg hen bag et skur og kaldte kun på ham EN gang så kom han stormende...:) han er kun 15 uger... uhhh hvor var jeg glad:)

Kommentér på:
En lille "stoltheds"-tråd fra sidste hundetræning :)

Annonce