{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.403 visninger | Oprettet:

Hundefoder, jeg trode det var godt !?! {{forumTopicSubject}}

Jeg sad igår og lurede hundefoder til wuffe, da jeg syntes han måske ikke trives så godt på foderet længere, han fælder hele tiden, er begyndt at se mat ud, osv osv!!

Men jeg syntes jo jeg havde et godt foder, og brugt lang tid på at sætte mig ind i det, og jeg ved godt der er lige så mange menninger om hundefoder som hestefoder! Men jeg betaler ikke 800kr for en sæk foder, men vil alligevel gerne have ordentlig hundefoder!

Jeg faldt dengang for markus-muhle pga alle de gode enskaber, dog var der nogle ting i jeg gerne villle være for uden, men jeg og hunden overlevede nok! Nedestående link var det jeg syntes godt om, kød, og gode råvare

Se hvad der er fx var i foderet som første priotet...

www.petfoodnord.dk/p268-hvalpefoder- markus-mhle-hundefoder/

www.hunde-foder.dk/shop/markus- muhle-koldpresset-3908p.html

www.petfoods.dk/hundefoder-torfoder/ markus-muhle/markus-muhle-rawfood- 15kg.html

Så sad jeg igår, og surfede lidt rundt, og ville lige igen tjekke hvad der var i, og vi plejer at købe i tyskland, men den er nemmere at få oversat her:

www.zooplus.dk/shop/hund/ hundefoder_toerfoder/markus_muehle/ 180746

Og hvad er dog det der møder mit syn 28% benmel????????????????????????

Det er bestemt ikke der jeg faldt for!!

Er der nogen der ved om de bare sådan har lavet det om til det dårligere??

For jeg kan ikke finde nogen steder at der er flere forskellige modeller

Så tror da pokker hunden ikke trives ret godt længere!

Noget helt andet er, at vi skal da helt sikkert skifte foder og er faldet for Acana, det er prisbilligt, og fyldt med de gode råvare som jeg syntes er okay for et hundefoder!!

Men faldt over over denne www.zooplus.dk/shop/hund/ hundefoder_toerfoder/luposan/180986

Som jeg også syntes lyder atraktiv!?! Nogen der kender til den? Så vidt jeg ved er det vist også MM der står bag den, men den her er der da i det mindste køb i.... siger de! Den er meget prisbillig, og det undre mig måske lidt???

Huuu ha, sikke et langt indlæg, men jeg blev fuldstændig paf da jeg så hvad jeg propper i min hund, da der åbenbart er 2 forskellige varedek. på MM en som er super go og en med ren benmel!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundefoder, jeg trode det var godt !?!
  • #1   22. jun 2012 På zooplus.dk deklarationen står der 27% fjerkræmel ... ikke noget med benmel.

Fjerkræmel er tørret kød (og evt. ben) fra fjerkær, som er malet til mel. Ikke nødvendigvis en dårlig ting.

• #2   22. jun 2012 Ingrediensliste på det vi bruger ser sådan her ud:

Frisk laks, kartofler, tørret laks, tørret sild, tørret makrel,
    lakseolie, kartoffelstivelse, frisk ørred, tomat puré,
    tørrede rejer, tørret kuller, fiskelever, timian, merian,
    persille, salvie, digitata(havplante), dulse(rød tang), irsk mos,
    tang, Jordskokker, havtorn, dild, tranebær, æble, marietidsel, hvidtjørn, ginseng, spirulina, brændenælde, taurin, lecitin, anis, bukkehorn, mineraler og vitaminer, DL Methinin, probiotiske midler (FOS Frugto-oligosakkarider og MOS mannan-oligosakkarider), Yucca ekstrakt, L-carnitin, beta-caroten

Vi bruger wolfsblut. Vi betaler lige over 500 for 15 kg. inkl. fragt

Kommentér på:
Hundefoder, jeg trode det var godt !?!

Annonce