{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpens første dage
  • #1   21. jun 2012 Ville nok ikke invitere et helt selskab, men en eller to gæster, ville jeg ikke sige gør så meget. Men igen, det kommer også an på hvalpen smiley

• #2   21. jun 2012 altså mine bedste forældre var på besøg dagen efter og det har der ingen problemer været med smiley

• #4   21. jun 2012 Ville vente 1 uges tid og lige lade hvalpen falde til.

• #5   21. jun 2012 Ja en uges tid, men det kan jo os være 5 dage smiley

Men det er jo op til folk selv, hvad de føler for smiley

• #6   21. jun 2012 Jamen jeg indrømmer da gerne at da jeg hentede Zenta som 8 ugers hvalp for 5 år siden var hun med hjemme hos mine forældre på landet allerede dagen efter. Og samme dag hun blev hentet blev hun passet af mine søster (I vores fælles lejlighed) et par timer da jeg IKKE kunne få fri fra job og opdrætter ikke kunne have hvalpen til om lørdagen. Zenta blev hentet fredag eftemiddag.

Men derfor ville jeg nok gøre tingene lidt anderledes denne gang hvis det var, men sådan er det vel tit smiley

• #7   21. jun 2012 Zenta var præcis 8 uger da hun blev hentet. Og havde kun besøgt hende 2 gange og så hentede vi hende 3 gang smiley

Jeg fik først kig på hvalpene da de var 6 uger, da jeg rigtig skulle have hvalp fra et andet sted til at starte med, men sådan kan det jo gå smiley

• #8   21. jun 2012 Vi havde ikke gæster i en uges tid, men havde Lady med til fødselsdag lørdag hvor vi fik hende mandag... Dog var hun 'skærmet' til et værelse, og kun lige hilse på få i kort tid.. hun sov det meste af tiden dog smiley

• #9   21. jun 2012 Nej jeg havde kig på et sted som havde yngre hvalpe og der skulle jeg have fra. Indtil jeg fik nys om dette kuld igennem mine søskendes børnehave, så måtte jeg jo lige forbi og se dem, se forældrene, anerne bag hundene osv, ja så var jeg solgt smiley

Men sådan er det jo smiley

• #10   21. jun 2012 Vi ventede også en uge, men så kom hele molevitten altså også. Men synes foxi virkede ret stresset. Så de blev hurtigt sendt hjem igen smiley - men jeg vil også sige 5 dags tid, og så måske kun 1 eller 2 af gangen

• #11   21. jun 2012 Altså, den første dag vi havde Ollie var hun med på noget der hedder Power Meet i Sverige.. Min mor hentede hende lørdag, og vi skulle hjem søndag.. Hun var med inde til Crusing inde i Västerås by lørdag aften og var med til at grille sammen med hele familien smiley Nogle ville nok mene at det er alt for stressende for en 8-ugers hvalp, men vi holdte selvfølgelig øje med hende og sørgede for, at der ikke var alt for mange mennesker der "overfaldte" hende; simpelthen ved at sige til dem, at de skulle komme hen 1 ad gangen, og højest to-og-to.. Ollie har da bestemt ikke "taget skade" af det, tværtimod er hun idag en meget udadvendt og glad hund - ikke en nusse-kramme-hund, men hun vil gerne hilse på fremmede mennesker smiley

Og så vil jeg sige at jeg er helt enig med Alfisten smiley Vent for gudsskyld ikke en hel uge med at lade nye mennesker komme og kigge! Læs hvalpen, og forklar hellere gæsterne at de ikke skal komme en hel flok ad gangen smiley
    Held og lykke med den lille!

• #12   21. jun 2012 Tja mine er camping hunde og de skal kunne holde til lidt af hvert. Jeg kan godt se at jeg er nået hurtigere ude end de fleste her. Både Akita og Bailey har fået besøg allerede dagen efter at de kom hjem.
    Bailey var en da med på kliplev mærken dagen efter vi hentede hende, (hun sad på armen eller under min jakke, det gælder bare om at læse sin hund og hjælpe med at skærme dem så det ikke bliver for meget. Begge mine tøser fungere fint og jeg kan slæbe dem med alle steder, de fortæller mig fint med kropssprog hvis det bliver for meget for dem.

• #13   22. jun 2012
    Har fået ham hjem. Der har allerede været gæster i dag. Folk kunne bare ikke holde sig væk. Men det er gået rigtig fint Han har fået en masse sove pauser og virker til at falde godt til. Så må vi se i nat... ZZZ
    P.S Han er nu oprettet her, under Qato.

• #14   22. jun 2012 Bare hjælp ham med at han ikke bliver "overfaldet" af en masse på en gang og at han har mulighed for at trække sig. Jeg gjorde det at jeg har taget mine op eller sat mig på gulvet hos dem med dem på skødet, så lære han hurtigt at det er dig han skal komme til får at få trykhed.

Stort tillykke med ham

• #15   22. jun 2012 Hans kasse er "hellig" smiley

Kommentér på:
Hvalpens første dage

Annonce