{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

Troede jeg havde slået hende ihjel :-( {{forumTopicSubject}}

ÅÅÅÅRH ha jeg kan nogen gange have drømme som er så virkelige, at jeg vitterligt tror på det....!

Har flere gange drømt at dusty eller min hest har været død, hvor min kæreste så er vågnet fordi jeg ligger og hyperventilere...

Men mit mareridt i nat, det slår dog mange af de andre... Idet jeg stadig sidder med en følelse af, at jeg ikke er sikker på det er et mareridt eller virkelighed...

Vores hunde sover i sengen, og diva ligger som oftest mellem mine ben...

I min "drøm"/"ikke drøm" opdager jeg at jeg er kommet til at klemme hende ihjel/ligge mig på hende.. så jeg tager hende op, og mærker på hendes brystkasse, hvor jeg ikke kan mærke hendes lille hjerte slå...

Her er min kæreste så ved at vågne, fordi han kan fornemme min panik.. Han nusser mig på ryggen, og mærker jeg er helt klam svedig...

Jeg er nu gået igang med at ruske Diva, og sidder og siger/råber - VÅGN NU OP DIVA......!

I "drømmen"/ikke drømmen får jeg så rusket liv i hende (mærker hendes hjerte slå)... Og så tager min kæreste hende fra mig (han er nok også blevet bekymret for om der er noget, nu hvor jeg sidder som jeg gør i sengen)... Men han siger roligt til mig "skaaat, du har vækket diva... der er jo ikke noget med hende"...

Alt imens jeg sidder med hovedet begravet i hænderne, og hyperventilere og græder.....

Står op og går ud i køkkenet.. hvor kæresten og begge hunde følger efter mig.....

PUHAAAAAA....!

Min teori er, at diva har været SUPER træt efter jeg var til agility stævne igår.. Så hun har bare sovet fra at jeg i søvne har pillet ved hende... og så er "fantasien" bare løbet fra mig....?

Men sidder stadig med den der "tænk nu hvis det er rigtigt"...

Er det i teorien muligt overhovedet, at "ruske liv" i en hund som måske er bevidstløs pga den er blevet klemt????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Troede jeg havde slået hende ihjel :-(
  • #1   21. jun 2012 Hvis du har det sådan i perioder, så ville jeg undgå det ved ikke at have hende i sengen. Det er din underbevidsthed der driver gæk med dig, og det er svært for dig at håndtere, når hun ligger i sengen. Så jeg vil tage det drastiske skridt at finde en anden løsning, så hun ikke sover ved dig. Derved undgår du det, og så skåner du også din hund for din panikangst. Det har hun jo ikke fortjent. Håber du forstår hvad jeg mener.

• #2   21. jun 2012 Vil ikke forholde mig til om det var drøm eller virkelighed, men ja det er muligt at ruske liv i den, hvis man gør det hurtigt / på det rigtige tidspunkt.

Min mor siger deres hund fik hjertestop nogle timer efter den blev bidt af en hugorm..
    Hun gik hen for at tjekke hunden, og der lå den helt stille med åbne øjne.. Hun ruskede hunden og den kom til sig selv igen

Kommentér på:
Troede jeg havde slået hende ihjel :-(

Annonce