Så var det mig der havde løse hunde.... {{forumTopicSubject}}
Her igår aftes skulle jeg lige gå den sædvanlige aftentur med hundene....
Jeg trækker i gummistøvler og regnjakke ud over mit mindre flatterende nattøj og så ellers afsted.
Jeg går ned af vores grusvej og ind i skoven, hvor jeg bukker mig ned og slipper hundene fri som sædvanlig; den gamle starter som skudt ud af en kanon og hvalpen følger efter.
Mens jeg står her med den nattøjsklædte mås i vejret kommer der pludselig en jogger tæt forbi mig på den smalle sti. Jeg får et chok, skriger og springer i vejret, hvorefter jeg fløjter af hundene, som jo vender på en femøre og brager tilbage til mig. Den arme mand må så springe for livet, men jogger da så videre...
Altså for hulen hvor var det pinligt; der kommer meget få fremmede mennesker her hvor jeg bor, og jeg plejer at være ret omhyggelig med at have hundene på plads og i snor, hvis vi møder nogen, men jeg hørte ham bare slet ikke.
Heldigvis så han ikke forskrækket ud, men det kan da ikke være rart at blive tromlet ned af 2 hyperhunde.... Han var vist mere bange for den nattøjsklædte tosse
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
Gad vide hvad hans tanker var der og at du så skriger... LOOOOOOOOL
Kan sådan set godt lige have set det...
jan 2011
jan 2011
aug 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 300
maj 2012
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 11 Svar: 398
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.637
jun 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 163
En af de pinligste ture jeg har haft var en dag jeg var ude og gå med bøffen i et militært øvelses område der ligger i nærheden. ( civile må gerne være der, bare hunden er i snor ) Jeg kommer så glad gående med dyret og vi går rigtigt og hygger. Jeg går og sludrer på liv og løs med hende i den tro at vi er helt alene. Dyret går pænt i snor og går som altid og lytter hårdt til de uendeligt mange ligegyldige ting hendes mor fortæller. Jeg bliver noget forskrækket da der Pludselig kommer der en hel flok kampklædte soldater gående, dybt koncentreret kun talende via håndtegn. De kigger noget, og jeg kan se at jeg ødelægger lidt deres illusion om at være i krig. Jeg kommer så til at se mig omkring og opdager først der at der ligger grønne mænd rundt om i alle buske og træer! Det var så pinligt, de lå bare og smilede og det var først der jeg fattede at jeg uvidende var vadet med min utroligt opmærksomme vagthund, lige ind midt i en øvelse. De må havde troet jeg var en tosse at jeg gik der og pludrede løs om hvor godt vejret var til min hund. Behøver jeg at fortælle at det var en pinlig tur hen til bilen, da den eneste vej var lige midt i gennem deres "lejr".. Jeg måtte så pænt fortælle min hund bagefter at eftersom hun skulle forestille sig at være en vagthund så burde jeg få nogle penge igen:-) Det eneste plus den dag var at hun gik pænt i snoren og man må sige at hun da havde fuldt fokus på hendes mor:-)
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 22
maj 2012
jun 2010
aug 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 300
Alice : du kan da heller ikke bare sådan gå og hyggesludre midt i deres seriøse krigsleg
jun 2010
maj 2012
alice: hihi.:D
Så var det mig der havde løse hunde....