554 visninger
|
Oprettet:
ALT om boxere tak:-) {{forumTopicSubject}}
Ved godt jeg lige har postet...men er der virkelig ik flere der har nogle gode/dårlige oplevelser de vil fortælle om deres Boxere her på de sene natte timer...?
Både min Kæreste og jeg er begge opvokset med hunde, men har ik haft fornøjelsen af at selv sku opdrage en lille laban....så alt er godt at få at vide...råd, tips osv...
Til at starte med kommer han/ hun til at bo sammen med os i en 2 værelses...måske 1-2 år endnu...men Han/hun kommer til at få masser af motion, opdragelse og kærlighed....men det er jo nemt nok at sige...så gode råd værdsættes:-)
jun 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 23 Svar: 563
jul 2006
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
alt skal helst leges ind i den..
er vagthund af natur..
hmmmm.... det var vist det jeg vidste
maj 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 235 Svar: 2.568
en god ting er at købe en med stamtavle så du kan tjekke forfædrenes HD test´s da boxere lider meget af HD ( hoftedyplasi ..staves ?? )
En boxer er en rigtig god brugshund og kræver en del motion. Det er en meget legesyg hund som lærer bedst igennem leg. De har en tendens til at bruge deres poter mere end andre hunde. ( f.ek.s. ved bold lege osv. )
En boxer er dog også en vagtsom hund og når i bor i lejlighed skal i nok gøre meget ud af træningen ved at hunden ikke skal gø hver gang en person går ude i opgangen.
Hvad sal bor i på ? for at skåne hundens hofter er det en god ide ikke at lade den gå op af for mange trapper, cykle med den, lege trækkelege osv. før hunden er færdigudviklet da det kan være med til at give HD.
En boxer kræver en fast men kærlig leder.
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
jul 2006
Er lidt enig i det med at bo i lejlighed...men kan bare ik vente med at få en....og så handler det jo også om at få hunden meget ud...syntes mange der har hus får en tendens til bare at lukke den ud i haven...vores kommer til at få mange ture, træning, leg osv....syntes i det ville være helt forkert at ha den i en lejlighed....den kommer til at være alene mellem ca kl 9 og kl 15...altså efter et par ugers træning i at være alene hjemme når vi tager ferie når vi få¨r den.
Vi bor på anden sal, men med svale gang...
jul 2006
jun 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 153
En Boxer kan helt klart anbefales..
jul 2006
He he...Henrik Ø...giv mig lige adressen på hans forældre:-)
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
maj 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 235 Svar: 2.568
jul 2006
Jeg tilføjer dig lige venne listen Susanne....har nok en mase spørgsmål hen af vejen:-)
sabina...godt at høre jeg ik er helt forkert på den:-)
ALT om boxere tak:-)