{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fransk bulldog - 6 måneder.
  • Lander
    Lander Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 3
    #1   14. jun 2012 Hvad vejer hun ? smiley

• #2   14. jun 2012 6,3 kg :o)

• #4   14. jun 2012 det grå lyn..: he he... " skal gemmes og bruges ved senere lejlighed"

• #5   14. jun 2012 vincent er nu 6 mdr og 10 dage. Han er en ordentlig basse på 12 kilo. Jeg synes jo, at det går alt alt for stærkt med ham, men han er sund og glad. Du kan bare tjekke de billederne ud på hans profil. Der har jeg skrevet maj ved de nyeste billeder:-)

• #7   14. jun 2012 Det grå lyn - Hæhæ.. Ja det ved jeg, men hun er bare ikke bred som en fransk, synes mere hun efterhånden ligner en flasnæset chihuahua smiley

Oliver Line - 12 kg ?! 12 KG?! Wauw¨
    Men han er godt nok også noget bredere end min lille Diva :o)

• #10   14. jun 2012 Det grå lyn - Gud ja, det har du sku da ret i, er du gal en forretning .. Lad mig straks få lavet en salgsannonce!

Louise - Nej, men Diva er slet ikke vokset i bredden, hun er bare blevet km lang, og har længere ben end min anden franske på 3, men forhåbeligt kommer bredden også på et tidspunkt smiley

• #11   14. jun 2012 Vega vejede 8 kg da hun var 5 mdr, men hun er også ret høj, og voksede ret hurtigt. Hun er nu næsten et år, og vejer 13-14 kg, så hun er en basse! Dog er hun på ingen måde tyk, hun er rigtig fin og slank. Hun kommer til at bryde standarden, men så længe hun ser sund og rask ud, er jeg ligeglad smiley

Måske din bare er sådan en lille tæt en smiley

• #12   15. jun 2012 Jeps Vincent er en bred fyr. Diva er meget mere spinkel i det. Har hun lange ben, eller er hun kort og kompakt.
    Lige meget hvad, så er der ikke rigtig noget at gøre ved hvordan vores basser udvikler sig. Det er jo altid det vildt spændende og vigtige ift til udstilling for os. Så længe de hverken får for lidt eller for meget mad:-)

Kommentér på:
Fransk bulldog - 6 måneder.

Annonce