{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DDH kontra DRU
  • #1   9. jun 2012 Jeg må nok indrømme jeg syndes det er en rigtigt dårlig ide at age DDH ind.

det er ikke vedtaget endnu, jeg håber godt nok at efter DRU bestyrelse har haft møde med DDH bestyrelsen. så glemmer de den ide igen.

• #2   9. jun 2012 jeg syntes det er fint, DRU har en alt for lille genpulje og det samme har DDH, og så vidt jeg kan se er det allerede gældende fra 1 juli.

• #3   9. jun 2012 Flindt, skulle du ikke i DKK? bare lige et forsigtigt spørgsmål herfra ;o)

Mon det kan lade sig gøre, for de har jo forskellige avls krav ikk?

• #4   9. jun 2012 Aino jo, men stadig syntes jeg det her er virkelig godt for de små klubber, de bliver i mine øjne ikke mindre værd:o)

• #5   9. jun 2012 Flindt :o) men må være svært at kunne få det til at fungere, hvis de har forskellige krav tænker jeg...

• #6   9. jun 2012 Flindt, vil du arbejde i/med Nordiske eller Amerikanske linjer (eller blandet)?
    Vi vil Nordiske :o)

• #7   9. jun 2012 Det handler om de godtager hinandens tavler, dvs skal du bruge en avlshund fra DRU så er den kåret efter deres regler,den DDH hund den skal parres med er kåret efter DDHs regler, de har vist begge samme godkendelse, den skal derefter have div sundhedstjek fra begge klubber, men der er ikke den store forskel.

• #8   9. jun 2012 Aino i de nordiske linier, de Amerikanske er lidt for store efter min smag, jeg har begge dele, Raven fra DDH er Amerikansk, og Setti den nye er Nordisk, du kan se nye billeder af ham i min profil:o)

• #9   9. jun 2012 Okay, så bliver det nok ikke noget problem for dem :o)

• #10   9. jun 2012 Nope:o)

• #11   9. jun 2012 Flindt, har lige luret, sikke stor han allerede er blevet, han ser sød ud :o) Men hvad er det lige med den røde sjølfe? hehe siger jeg der har købt en rød udstillingsline ;oP dog ikke en jeg har tænkt mig skulle bruges andet end til træning på min han ;o)
    regner med at få købt sort i næsten måned når jeg skal en tur til Sjælland :o)

• #12   9. jun 2012 Hihi den havde han på da han kom, men den er dog byttet ud med en blå når han skal udstilles:o)
    Jeg ved ikke om de ikke kan se forskel i Polen.

Tak han er meget meget sød, håber han kan drive det vidt:o)
    Ohh lyder spændende, den må jeg se billeder af, jeg er vild med de sorte og så som Setti gylden/creme:o)

• #13   9. jun 2012 ahh du mente sort snor.LOL

• #14   9. jun 2012 Næ nej lol du misforstår, det er en sort udstillingsline jeg håber at købe der ;o) skulle gerne over og hilse på voksne ST hunde og besøge mine forældre et par dage hvis alt går vel :o) Skal ikke havde en sort hund, kan godt lide dem, men synes deres smukke øjne bliver "gemt" væk i den sorte pels :o/ men muligvis en med sort maske, må vente og se hvad der kommer hos den opdrætter vi har valgt, vi har ikke travlt :o)

• #15   9. jun 2012 Hahaha ja ;oP

• #16   9. jun 2012 Tobi står som brun/hvid, hans farver i dag er gylden/hvid :o)

• #17   9. jun 2012 Ja de skifter for et godt ord, Bea vores den ene var mørkebrun/hvid som lille, idag er hun Beige/hvid, :o)

Setti skulle rigtig gerne kunne stå som hvid med tiden da de fleste hvide kommer af gylden med meget hvid, men det kan kun tiden vise.

Men jeg vil som sagt avle de Nordiske, jeg kan bedre lide den model i propotionerne, men generelt er det en lækker race.

• #18   9. jun 2012 Vi kan også bedst lide den Nordiske, men ja dejlig race der hviler meget i dem selv, havde ham med om søndagen i Ålborg, ikke et kvæk sagde han til de andre hunde omkring os, det var rart :o)

• #19   9. jun 2012 ja det er skønt når man bare kan tage dem med og de blot går og kigger, vi var der Mandag, synd vi ikke lige kunne støde sammen:o)

• #20   9. jun 2012 Vi var der om lørdagen og kom igen om søndagen, det var kanon hygsomt og lærerigt :o) en dejlig oplevelse, især det at havde chancen for at møde opdrætter og se de hunde de havde med, så skønne :o)

• #21   9. jun 2012 Om mandagen var vi der ikke, der var det så vidt vi havde forstået ovre mht. ST'erne, og det var jo dem dem store interesse lå hos ;o)

• #22   9. jun 2012 Jo de blev også udstillet om Mandagen:o), dog ved jeg ikke hvor mange der var de andre dage, men mener der var 23 tilmeldt den da vi var der.

• #23   9. jun 2012 Men det var kun for kredsen ikk? sådan som vi havde forstået det, men vi havde vist også fået indtryk nok de andre 2 dage ;o)

• #24   9. jun 2012 Åh det må du ikke spørge mig om, jeg fandt aldrig ud af hvem der var hvad:)

• #25   9. jun 2012 Kredsen holdte vist til i den ende hvor man kørte ind :o) Vi var i KSS området, mest i ST området, men også lige henne ved Chi og pomserne og kigge :o)

• #26   10. jun 2012 CA, hehehe altså det er jo et han køn ;oP men ja rød er flot til gylden/hvid hund, så jeg jo på Kennel Big Choice's Kiwi da hun var i ringen :o)

• #27   10. jun 2012 hehehehe Hallo kære Dame, skal jeg så give Tobi 2 røde på hvis jeg en dag står i ringen sammen med Flindt ;oP taber jeg lægger du skulderen til ;o) *Krammer*

• #28   10. jun 2012 Nå nå så man vil se mig græde hva ;oP du er dælme fræk hehe *Krammer*

• #29   10. jun 2012 Haha ja ala grine hysterisk med tåre rendende ned af kinderne, men så er det nok fordi du måske fyre noget hysterisk morsomt af ;oP også låner du nok min skulder som du også gerne må ;o)

• #30   10. jun 2012 hehehehe jeg siger ingen ting ;o)

• #31   10. jun 2012 Tænker selv at jeg nok først har mest humor når man har været i ringen de gange man kan komme til det ;o) for lige inden er der jo lige en hund der skal havde slutspurten med børsten ;o) og der er da også nok at skulle holde styr på synes jeg vi fornemmede, men der er det rart man kan dansk og kan spørge og få pænt svar fra de andre, man skal jo lære et sted ;o)

• #32   10. jun 2012 Tak
    *CA-savner C * for ordene om ham, jamen så beholder han den røde, hvis der ikke er held ved den så skal jeg låne den anden skulder:)

Ja vi havde en fed dag på udstillingen og jeg håber Setti kan komme med, jeg er dog ikke helt inde i hvad jeg gør i forhold til hans papire, de er jo sendt ind til DKK, og jeg skal jo ligesom bruge dem til tilmelding.

• #33   10. jun 2012 Super, mange tak, det gør jeg, vi vil jo gerne have ham med så hurtigt som muligt, så han kan øve sig lidt på den front.

Og vi stor tuder af grin ved din skulder, hvis han lægger sig ned i ringen:)

• #34   10. jun 2012 hahaha så kommer jeg altså nok også til at grine ;o) hvis han lægger sig ned i ringen.

• #35   10. jun 2012 Hihi ja han er nemlig også ret køn på maven:)

Jeg vil da prøve et af de to hold, jeg har jo trænet de andre selv og det er gået fint, men nu da jeg har lagt så meget tid, penge osv i ham, så skal det altså være rigtig denne gang:) Støvring er dog meget tæt på os, vi bor ved Gistrup.

Han er dog en bandit, og jeg vil tro han gør af dommeren for at få ham til at lege, vi kalder ham gadedrengen, han er simpelhen så fræk som en slagterhund.

Hihi ja det kan være svært at overbevise folk om man faktisk har trænet når den lægger sig ned, men så kan man altid grine af det senere, men kan forestille mig du kunne mange mange grimme ord indeni, mens i gik i ringen

• #36   10. jun 2012 Haha Aino, så bliver vi to, jeg kan helt sikkert ikke holde masken

• #37   10. jun 2012 hehe Flindt ;o)

• #38   12. jun 2012 Mange tak CA, jeg har anmodet om medlemskab:)
    Vi træner også på gåture, hvor der er larm og biler, han skal jo helst have fokus på os hele tiden, men jeg syntes det er meget sjovere at træne sammen med andre og få en god snak, eller et godt grin.
    Hvilken race har du Ca??

Kommentér på:
DDH kontra DRU

Annonce