{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

lille YES følese :) .. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens . Sys lige jeg skulle lige lidt ude med min historie nu her .. smiley ..

Min onkel ringet for spørg om han ikke måtte spise hos os i dag da min kusine var hos ham .. Sagde self ja må du gerne så skulle jeg jo langs og handle for så havde jeg jo ikk mad nok . Og tænkte havde lidt travlt så ville køre men nej ville heller gå med tayson nu da jeg var nogen lunde okey til at kunne gå ( har været meget syg ) .. så vi går om på brugsen og jeg stiller ham fint og siger bliv .. Og to ældre damer hilser på mig .. de har tit hilst tror ikk de tør sige hej for de ikk kender tayson .. Nå men går ind og handle og kommer så ud igen .. Så går self hen til tayson og ser godt en scooter stå RIMLIG tæt på tayson men tayson ved så må han godt flytte sig . så der en mand som siger hvad det for en hund siger det en dogo agentino .. han kigger mærkeligt på mig jeg ta tayson og begynder og går . Så kommer han stille cyklene ved siden af mig og begynder og snakke . Siger han så hvad er det for en dogo . Siger han er det en af de kamphunde .. Siger så pænt til ham nej tayson han er bare en stille og rolig muskel hund . Siger han er du sikker på han ikk er en af de kamp hunde . Siger så til ham tayson er langt fra kamphund han er aldrig blevet brugt til kamp så ja ved 200% sikker han ikke er og han er en muskelhund . går så videre så råber han så til mig et eller andet der kommer en bil kan ikk høre en klap af hvad han siger så råber kan ikk høre hvad du siger men to min skal jeg vente til bilen er væk kommer jeg over til dig .. Så siger han okey . så begynder han sådan lidt halv surt og siger til mig at den ser farlig ud og er en kamphund . (normalt ville jeg brande af men talte til 10 ) .. Forklar så der rigtigt mange som tag fejl af Muskelhunde og kamphunde .. Muskelhunde er basser som min med lidt flere muskler men er perfekte familie hunde der i mod kamphunde er hunde som er til kamp som man nok ikk skal bruge til familie hunde . og kamphunde er noget medien bruger for og skramme rigtigt mange mennesker og så bare tag alle hunde over en karm .. så stopper han cyklen .. så siger han om jeg kender dobermann og en race jeg enlig ikk fanget men den skulle være i familie med rotten . og siger så dobermann kender jeg . så begyndte ham og ændre mening fra de er farlig til de var rigtigt søde og dejlig muskel hunde da han enlig også selv havde fat en .. Og vi blev enig om at mange tag fejl og det er i den anden ende af snoren den er gal med ..
Blev helt glad fordi jeg ikk blev gal over og skulle forklar og sige hvad forskellen var .. Er faktisk stolt af mig selv smiley ..
og det er en af dem som er meget sur i min by smiley ..

VILLE bare ud med historien . sorry fejl og mangler men er ordblind så prøver så godt jeg kunne smiley ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lille YES følese :) ..
  • #1   8. jun 2012 super lækkert du ville dele din historie selv om du er ordblind, jeg måtte tage mig lidt ekstra tid til og læse historien..
    Men dejlig med nogle yay historier og ikke alle de øv historier med muskel hunde (:

Den er ejeren ikke hunden's skyld (:

• #2   8. jun 2012 Kathrine N :
    Fedt! så lærte jeg også noget nyt idag (:

• #3   8. jun 2012 Lise ..
    Ja sys det skulle ud .. prøvet men glad for i tog jer tid til at prøve og læse .. smiley
    Katrine.
    Vil lige sige vis det kunne misforståe det var ham som sagde de var . Ikke mig..
    Men tak siger videre nå jeg ser ham igen .
    Plager ikke og kunne styre mig . Men er ved at arbejd på jeg kan styre mit hisighed .. smiley og sys det synd han gik og snakket dårligt. Og havde dårlig mening om dem

Kommentér på:
lille YES følese :) ..

Annonce