{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

min venindes kat :-s {{forumTopicSubject}}

nu ved jeg godt dette har med kat at gøre, men det lyder meget mærkeligt i minde øre!! de ringede til deres dyrelæge da deres kat lavede stort i nærmest døgndrift i to-tre dage.. hvortil han svarede "den har en tarmsygdom i bliver nødt til at få den aflivet" han blev så aflivet idag kl 17.. altså normalt skal man så ikke lave nogle undersøgelser og se om det overhovedet var tarmsygdom?? jeg tænker bare jeg havde ALDRIG sagt ja til at få mine hunde aflivet bare ved at snakke i telefon med en dyrelæge! næ nej. der skal sku undersøgelser frem der beviser hvad de fejler!! jeg forstår det simpelthen ikke.. ved ikke om det bare er mig der ikke har styr på katte?? for skal da siges jeg aldrig har haft kat.. men synes GODT nok det lyder mærkeligt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min venindes kat :-s
  • #1   7. jun 2012 Det lyder mærkeligt !
    undre mig over at de gik med til det !!!!!

• #2   7. jun 2012 jeg undre mig også som en gal!! havde jeg ALDRIG gjort selv.. hun ringede til mig 3 timer inden han skulle aflives og var helt grædefærdig hvor jeg virkelig prøvede at sige de skulle ringe til andre dyrelæger og høre deres mening og hvis den var den samme så skulle de få ham undersøgt for man kan på ingen måde sige over telefonen pga hvad de fortæller dr. dyr at den skal aflives!! jeg begriber det godt nok ikke.....

• #3   7. jun 2012 hun burde virkelig have taget mit råd til sig! hun er helt ude af den og troede blindt på hvad dyrelægen sagde.. jeg prøvede virkelig at fortælle hende det ikke kunne passe og at der skulle foretages undersøgelser før man kan konkludere sådanne ting! har også sagt til hende at hun ALDRIG skal bruge den dyrelæge igen hvis de vælger at få et husdyr senere hen! men forstår ærlig talt heller ikke hvordan de kunne gå med til det.. smiley

• #4   7. jun 2012 Det lyder MEGET mærkeligt! Og er slet slet slet ikke sådan man normalt griber den an! smiley Stakkels misser.....

• #5   7. jun 2012 ja synes os det lyder virkelig mærkeligt og skræmmende af en dyrelæge at sige på den måde.....

• #6   7. jun 2012 Det er i hvert fald MEGET forkert smiley

• #7   7. jun 2012 Det kan godt være at det er uacceptabelt af dyrlægen, uden tvivl!
    Men tænker også: hvad tænkte kattens ejer lige på?! Jeg havde under ingen omstændigheder stillet mig tilfreds med sådan en udmeldning.. smiley

• #8   8. jun 2012 jaaaa undre mig også over at man ikke selv kan "sige stop" og finde en anden at gå til.
    Er hun handlingslammet ?

• #9   8. jun 2012 Nej men hun har været igennem en del ting og fejler nogle ting så det behøver vi ikke komme ind på eller lave grin med.. Det jeg søger det er jo netop om det ikke var forkert af dyrelægen intet med min veninde at gøre!

• #10   8. jun 2012 Man kan jo ikke kun brokke sig over dyrlægen? Hun gik med til det, ergo mener jeg ikke hun er bedre end dyrlægen. Det er et frit land, hun kunne vælge IKKE at følge hans råd, ingen tvang hende.

• #11   8. jun 2012 synes det er mærkeligt at sige det sådan jennifer...

• #12   8. jun 2012 Hvad er mærkeligt? At jeg mener at man ikke kan give dyrlægen hele skylden? Jeg har tidligere skrevet at jeg mener at dyrlægens råd er tybt uacceptabelt! Men hvad ville du gøre?
    Du kan ikke klage over at katten er aflivet? Ejeren gik jo selv med til det, så ejeren har jo ikke været bedre?
    Jeg havde som sagt IKKE accepteret sådan en udtalelse, men det er nok bare mig?!

• #13   10. jun 2012 jennifer G - nej jeg havde da helt bestemt heller ikke accepteret det! jeg havde aldrig gået med til det, uden undersøgelser.. men synes bare det var hårdt at skrive det hele var hendes skyld.. for nogle mennesker er altså utrolige naive......

• #14   10. jun 2012 Hvor er det jeg skriver det hele er hendes skyld?!
    Jeg skriver: AT MAN IKKE KAN GIVE DYRLÆGEN HELE SKYLDEN.. Og det mener jeg på ingen måde er hårdt sagt.. Det er min mening om situationen, og var det sket hos en af mine veninder, var det præcis det samme jeg havde sagt til hende..

• #15   10. jun 2012 hvis du læser de kommentarer jeg har skrevet, så har jeg jo også skrevet at jeg prøvede overtale hende og jeg prøvede at få hende til at indse det ikke kunne være rigtig og har også skrevet at jeg synes det var forkert af hende. så det er jeg sådan set enig med dig i..

• #16   10. jun 2012 Så er vi enige smiley
    Men pointen er jo heller ikke hvad du kunne have gjort for hende. Det var hendes valg, og eftersom hun kun lytter til dyrlægen, og ikke dig. Så synes jeg faktisk at det lyder som et bevidst valg fra hendes side. Og man kan ikke klandre dyrlægen, (jo han lavede en kæmpe fejl) for noget hun selv går med på. Hun skulle have valgt en anden dyrlæge, efter det første svar..

• #17   10. jun 2012 ja, sagde også til hende jeg synes hun skulle ringe til flere dyrelæger, for var sikker på at det ikke var en konklusion alle dyrelæger ville komme med! men ja, synes simpelthen bare det var så dårligt et råd af dyrelægen derfor jeg skrev det her, ikke for at få afvide min veninde lavede en fejl, for det tror jeg godt hun ved nu :o) hun føler også megen skyld.. men ja, sket er sket.. men hun skal ihvertfald lige tænke sig en ekstra gang om næste gang og ihvertfald skifte dyrelæge..

• #18   10. jun 2012 ja, sagde også til hende jeg synes hun skulle ringe til flere dyrelæger, for var sikker på at det ikke var en konklusion alle dyrelæger ville komme med! men ja, synes simpelthen bare det var så dårligt et råd af dyrelægen derfor jeg skrev det her, ikke for at få afvide min veninde lavede en fejl, for det tror jeg godt hun ved nu :o) hun føler også megen skyld.. men ja, sket er sket.. men hun skal ihvertfald lige tænke sig en ekstra gang om næste gang og ihvertfald skifte dyrelæge..

• #19   10. jun 2012 Det lyder dybt ondssvagt i min Verden. Det kunne jo være katten havde stået til at redde. Men nu er det vel ikke fordi det er en meget gammel kat, så man måske har vidst tiden var ved at være? Eller den havde været til dyrlæge med det før?

• #20   10. jun 2012 nej de har kun haft ham i 2 måneder smiley og de fik ham da han var et halvt år, han havde aldrig været til dyrelægen før. kun til sundhedstjek og det.. smiley

• #21   10. jun 2012 Ja så aner jeg det sgu virkelig ikke.
    Men hun bør tænke sig godt om før hun skaffer sig en ny kat.

• #22   10. jun 2012 Og jeg skriver det kun fordi jeg kunne forestille mig at folk der reagerer sådan, hurtigt vil have en erstatning, med mindre de går ned i et sort hul. Og det skulle nødig ende lige sådan.

• #23   10. jun 2012 ja, og så bør hun også tænke sig rigtig godt om med hensyn til dyrelæge!! aldrig om jeg havde valgt samme dyrelæge..

• #25   10. jun 2012 Ærlig talt: Jeg tror ikke en døjt på den forklaring smiley

Måske har din veninde snuppet et ord hist og pist af dyrlægens udtalelse, lige som når Fanden læser biblen.

• #26   10. jun 2012 det tror jeg så bestemt ikke Natravnen, for hvorfor i alverden skulle han så sige og komme og aflive katten?????

• #28   10. jun 2012 det er da fuldstændig ubetydeligt om det kommer fra mig eller min veninde?? jeg fortæller kort og kontant hvad der er sket og andet er der ikke i det, så at i begynder at lave historien om er vist jeres problem, for sådan forløb det "desværre" ikke !

• #29   10. jun 2012 Josefine: nu tolker du vist svarende forkert.
    Det er jo meget relevant om det kommer fra dig eller veninden.
    Du ved jo "kun" hvad hun fortæller dig..

• #30   11. jun 2012 Det har du ret i.. Men tror nu nok jeg kender tøsen eftersom vi har været veninder i 16 år.. Så stoler nu på hende smiley

Kommentér på:
min venindes kat :-s

Annonce